شاه‌حسینی در گفتگو با بسیج:

بسیج میدان دار مقابله با دشمنان انقلاب است

این کارگردان و نویسنده سینما گفت: وقتی خطری کشور را تهدید می کند، این بسیج است که پا در میدان جنگ می گذارد.
کد خبر: ۸۶۰۲۲۳۳
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
انسیه شاه حسینی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: دستور تشکیل بسیج توسط امام خمینی(ره) با هدف پاسداری از انقلاب اسلامی داده شد و امروزه با اینکه چندین سال از پایان دفاع مقدس گذشته است اما همچنان کشور به این نیروی مردمی و متدین نیاز دارد.

وی ادامه داد: جنگ در سوریه یک نمونه بارز نیاز هر کشوری به بسیج مردمی است؛ به طوری که این کشور با اتکا به نیروهای مردمی و بسیجی توانسته در مقابل گروه های مخالف و تروریستی ایستادگی کند و تشکیل بسیج در سوریه با کمک تجربه ایران صورت گرفت.

شاه حسینی خاطر نشان کرد: وقتی خطری کشور را تهدید می کند، این بسیج است که پا در میدان جنگ می گذارد.

این کارگردان سینما گفت: بسیج اقشار مختلفی در دل خود دارد و بسیج پزشکان یک نمونه بارز است که با فعالیتشان در روستاهای محروم و دورافتاده، باعث رفاه مردم روستانشین شده اند.

وی افزود: رزمندگان جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس با تفکر بسیجی به میدان جنگ رفتند و خدمات زیادی را در خطوط مقدم انجام دادند.

شاه حسینی تاکید کرد: پیام بسیج پیام انسان سازی است و ترویج فرهنگ بسیج همان ترویج فرهنگ دفاع مقدس است و جامعه ما به این فرهنگ نیاز دارد.

گفتنی است شاه‌حسینی متولد ۱۳۳۳ گرگان، فارغ‌التحصیل کارگردانی سینماست و فعالیت هنری را با کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی فیلم‌های کوتاه آغاز کرده اولین زن رزمنده ایرانی است که در موضوع جنگ ایران و عراق فیلم ساخته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار