مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ:

عمل به وصیت نامه شهیدان راه سعادت و خوشبختی است

حجت الاسلام والمسلمین صادق نیکنام گفت: ما باید در زندگی خود وصیت نامه شهداء و اصول و اندیشه های آن عزیزان را به کار گیریم تا به سرمنزل سعادت و خوشبختی در دو دنیا برسیم.
کد خبر: ۸۶۰۱۷۲۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حضرت حجت الاسلام والمسلمین صادق نیکنام مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ در مراسم یادواره شهید محمد سلیمانی (آبروی محله) كه به مناسبت هفته بسیج با حضور جمعی از بسیجیان و اقشار مختلف، در مکان روستای کچوز از توابع بخش بازفت برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته بسیج در جمع بسیجیان بخش بازفت گفت: شهداء شمع محفل و چراغ هدایت تمامی ما در کوره راه ظلمت و جهل در این دنیا می باشند که راه درست سعادت و خوشبختی را به ما نشان دادند.

حجت الاسلام نیکنام افزود: تنها راه ادای دین ما به شهداء از طریق زنده نگه داشتن نام و یاد آنها می باشد و ما باید در زندگی خود وصیت نامه شهداء و اصول و اندیشه های آن عزیزان را به کار گیریم تا به سرمنزل سعادت و خوشبختی در دو دنیا برسیم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ با اشاره به هدف برگزاری این یادواره گفت : راه شهداء راه انبیاء و اولیاء خداست و هرکس در این راه قدم بر دارد از اجر و پاداش عظیمی برخوردار خواهد شد و خوشا به حال کسی که امروزه برای شهداء و به خاطر شهداء در جهت زنده نگه داشتن یاد و نام آنها کاری کند .

ارسال نظرات