خبرهای داغ:
مسئول ستاد جبهه فرهنگی استان گلستان:

وظیفه شیعیان در پیاده روی اربعین تبیین و انتقال آرمانهای اسلام ناب محمدی است

کد خبر: ۸۶۰۱۶۹۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛سید محمد حسینی با اشاره به اینکه در این اجتماع بزرگ ومیلیونی مسلمانان خطر تبلیغ شیعه انگلیسی واختلاف بین مسلمین وجود دارد افزود:دشمن برای رسیدن به اهداف ومقاصد پلید خود از هر فرصتی استفاده می کند لذا تفکر های انحرافی با بهره گیری از این اجتماع بزرگی فرهنگی سیاسی درصدد ایجاد تفرقه واختلاف بین صفوف مسلمین هستند پس وظیفه مهم شیعیان انتقال آرمانهای اسلام ناب محمدی است.

وی با اشاره به پیام های این مراسم مذهبی و سیاسی تصریح کرد: بی شک مهمترین پیام این اجتماع میلیونی به نمایش گذاردن اسلام ناب محمدی در برابر اسلام آمریکایی و تکفیری است.

حسینی همچنین با بیان اینکه در واقع مردم با عشق و اعتقادقلبی خود به این زیارت می روند و همه سختی ها و ناامنی های احتمالی را به جان می‌خرندخاطر نشان ساخت: عاشقان دیار حبیب تا اربعین خود را به کربلای معلی می‌رسانند تا عاشقانه با امام مظلومشان تجدید بیعت کنند .

این مقام مسول یادآورشد: شیعه در میعادگاه بین المللی روز اربعین به جهانیان نشان می‌دهد که طرفدار حق و حقیقت ومخالف سرسخت ظلم و ستم است لذا با پیروی از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در برابر طاغوتیان و مستکبران عالم با سردادن شعار لبیک یا حسین ارادت قلبی خود را به این امام همام ابراز می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار