یکی از هادیان سیاسی سپاه قدس:

خط مقدم جبهه‌ها امروز زینبیه و عتبات عالیات است

یکی از هادیان سیاسی سپاه قدس گفت: اگر تا دیروز خط مقدم جبهبه‌ها شلمچه، چزابه و طلائیه بود امروز خط مقدم زینبیه و عتبات عالیات است که حضور در این مناطق همان راه امام و شهداء است.
کد خبر: ۸۶۰۱۶۵۴
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتستان؛ یکی از هادیان  سیاسی سپاه قدس در یادواره شهدای فرهنگی بخش شبارنکاره با بیان اینکه هدف از برگزاری این یادواره‌ها،گرامی داشت رشادت‌های شهداء است،گفت: در پیرامون کشورهای اسلامی ایران انبوهی از چالش‌ها وجود دارد و هیچ جا امن نیست به جز جهموری اسلامی ایران که این امنیت حاصل خون شهداست.

کریم خانی اضافه کرد: اگر تا دیروز خط مقدم جبهبه‌ها شلمچه، چزابه و طلائیه بود امروز خط مقدم زینبیه و عتبات عالیات است که حضور در این مناطق همان راه امام و شهداء است.

وی افزود: امروز هدف فرقه وهابیت تکفیری نابودی شیعه و یا حداقل انزوای آن است که با حمایت همه جانبه آل سعود، در سوریه و عراق به نام اسلام خون بی‌گناهان را می‌ریزند و نقش استکبار در آن آشکار است.

این هادی سیاسی با اشاره به اینکه امروز شاهد یک برادر کشی در جهان هستیم،خاطر نشان کرد: امروز 71 گروه تروریستی پرچم آنها در سوریه بالا رفته است ولی دشمن اصلی ما آنها نیستند، دشمن اصلی ما آن کسانی هستند که آنها را علم کرده‌اند، و اگر امروز با آنها مقابله نکنیم به فرموده مقام معظم رهبری فردا باید در شهرهای خودمان با آنها بجنگیم.

محمود قاسمی ریاست آموزش و پرورش بخش شبانکاره نیز گفت: تکریم شهداء به عهده همه مردم است،شهدایی که با الگو پذیری از امام حسین(ع) درس آزادگی و فداکاری را آموختند.

یادواره شهداء فرهنگی بخش شبانکاره به همت کانون بسیج فرهنگیان این بخش و با حضور مسئولین اجرایی شهرستان دشتستان ،بسیجیان، خانواده شهداء و فرهنگیان در سالن تربیت اداره آموزش و پرورش شبانکاره برگزار شد و در پایان مراسم از خانواده‌های شهدا تقدیر عمل آمد.

ارسال نظرات