مسئول منابع انسانی منطقه ویژه انرژی پارس

اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در عسلویه ارتقای توانایی بسیجیان است

مسئول منابع انسانی منطقه ویژه انرژی پارس گفت: از جمله مسائل مهمی که درگیر آن هستیم اقتصاد مقاومتی است که بسیجیان اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده‌اند و این امر باعث ارتقاء توانایی بسیجیان و مهمترین نشان‌دهنده‌ی آن تکیه بر توان داخلی است.
کد خبر: ۸۶۰۱۴۷۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان عسلویه؛ مسئول منابع انسانی منطقه ویژه انرژی پارس در حاشیه نمایشگاه هفته بسیج در گفت گو با خبرنگار بسیج  گفت: هفته بسیج هفته‌ای است که دستاوردها و اهداف بسیج را می‌توان جهت اطلاع عموم به نمایش گذاشت.

علوی اظهار کرد: در حوزه‌ی مقاومت بسیج کارمندی سیدالشهدا(ع) منطقه ویژه انرژی پارس تمام سعی و تلاشمان بر این است که بر اساس فرمایشات امام خامنه‌ای، حداکثر جذب را در مجموعه بسیج داشته باشیم.

وی افزود: مجموعه بسیج سیدالشهدا(ع) تلاش‌های خوبی را در زمینه‌های فرهنگی و ارزش‌های نظام اسلامی داشته که آن‌ها را در قالب نشست‌های بصیرتی، حلقه‌های صالحین و کلاس‌های عقیدتی و سیاسی به منصه ظهور گذاشته و همیشه در این زمینه‌ها سعی‌مان بر این بوده تا بسیجیان را با مسائل روز آگاه و اهدافی را که برای ما تعریف‌شده را به نحوه احسنت اجرا کنیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی سیدالشهدا(ع) عسلویه ابراز کرد: یکی از مسائل مهم و راهبردی بسیج، فرمایشات امام خامنه‌ای است که بایستی رهنمودها و فرمایشات ایشان را به‌صورت عملی پیاده کنیم.

علوی با اشاره به اقتصاد مقاومتی تأکید کرد: از جمله مسائل مهمی که درگیر آن هستیم اقتصاد مقاومتی است که بسیجیان  اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده‌اند و این امر باعث ارتقاء توانایی بسیجیان و مهمترین نشان‌دهنده‌ی آن تکیه بر توان داخلی است.

وی با اشاره به دومین سال برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان گفت: در سال گذشته نمایشگاه دارای غرفه‌های متعددی بود، ولی امسال جهت افزایش کیفیت نمایشگاه از تعداد غرفه‌ها کاسته شده است.


مسئول منابع انسانی منطقه ویژه انرژی پارس تأکید کرد: ما در نظر داریم این‌گونه نمایشگاه‌ها را محدود به سالی یک‌بار نکنیم و اگر خدا بخواهد در مناسبت‌های مختلفی چون هفته دفاع مقدس و دهه مبارک فجر نیز چنین برنامه‌هایی داشته باشیم.


علوی عنوان کرد: ما امروزه در جنگ نرم باید طبق منویات امام خامنه‌ای، ارزش‌ها را گسترش داده و آن‌ها را به‌صورت عملی پیاده کنیم.


فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی سیدالشهدا(ع) عسلویه بیان کرد: امروزه باید در زمینه‌های مختلف فرهنگی و عقیدتی، روشنگری کاملی داشته باشیم؛ چرا اینکه این روشنگری باعث بسته شدن راه‌های نفوذ در بین مردم و مسئولین خواهد شد و بدین‌صورت از نفوذ دشمن در زمینه‌های مختلف جلوگیری می‌شود.


وی  با اشاره بر ظرفیت‌های موجود در منطقه انرژی پارس خاطرنشان کرد: اکنون بیش از 70 درصد کارکنان منطقه ویژه در قالب‌های عادی، فعال و کادر عضو بسیج می‌باشند که ما سعی‌مان بر این است که بسیج را به‌صورت عملی در قالب‌های علمی و اخلاقی گسترش دهیم.
ارسال نظرات