علی اشرف خانلری
ارزیابی عملکرد رسانه ای ادارات شهرستان ری؛
خبرگزاری بسیج: اداراتی که در طرح کمپین خبری موفق به کسب شاخص مطلوب نشده اند با توجه به مصوبه شورای اداری شهرستان ری، باید علت عدم فعالیت خود را به فرمانداری شهرستان اعلام کنند تا تصمیم گیری‌های لازم در این خصوص صورت گیرد.
کد خبر: ۸۶۰۰۷۸۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ امین بابایی، مدیر روابط عمومی و بین الملل فرمانداری شهرستان ری با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و لزوم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در زمینه ارسال اخبار عملکرد به پورتال فرمانداری و رسانه‌های شهرستان ری افزود: ادارات و نهادهای دولتی فعال شهرستان ری در زمینه روابط عمومی، اطلاع رسانی و ارسال اخبار عملکرد به فرمانداری و رسانه‌ها، مربوط به دو ماه شهریور و مهر امسال معرفی شدند.

وی افزود: شهرداری باقرشهر، اداره ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ و بهزیستی از جمله ادارات فعال و مطلوب در زمینه اطلاع رسانی، ارسال اخبار و انعکاس عملکرد هستند.

وی اضافه کرد: اداره صنعت و معدن، بخشداری قلعه نو، بنیاد شهید و امور ایثارگران، آبفای منطقه ۶ و آموزش و پرورش ناحیه یک از دیگر اداراتی هستند که عملکرد نسبتا مطلوبی در این زمینه داشته اند.

بابایی ادامه داد: متاسفانه دیگر ادارات و نهادهای دولتی شهرستان ری در این زمینه عملکرد ضعیفی داشتند که باید علل و عوامل کاستی‌ها در این زمینه مورد بررسی قرار گیرد.

بابایی همچنین بر ارتقای سطح روابط عمومی‌های ادارات شهرستان ری تاکید کرد و افزود: سطح عملکرد رسانه ای و نحوه تهیه و تنظیم اخبار از سوی ادارات این شهرستان تا رسیدن به سطح مطلوب فاصله دارد و مسئولان این بخش باید به سرعت حرکت خود اضافه کنند.

وی گفت: جزوه ای برای ارتقای سطح علمی ‌و رسانه ای مدیران و کارکنان روابط عمومی ‌ادارات شهرستان ری آماده شده است و بزودی در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

وی از برگزاری دوره آموزشی از سوی اداره روابط عمومی‌فرمانداری ویژه شهرستان ری برای مدیران و کارکنان روابط عمومی‌ادارات با هدف ارتقای سطح رسانه ای آنان خبر داد و افزود: این دوره پس از تهیه و تنظیم سرفصل‌ها و فراهم شدن مقدمات، بزودی برگزار می‌شود.

شهرستان ری دارای ۸۰ اداره و نهاد دولتی است که با عنوان معاونت اداره کل استان تهران و یا دفتر نمایندگی مشغول فعالیت هستند.

 

ارسال نظرات