فرمانده سپاه سلمان در اجتماع بزرگ بسیجیان مطرح کرد:

پایه و اساس بسیج توکل و حسن ظن به خدای متعال و از هیچ کس جز خدا نترسیدن است

فرمانده سپاه سلمان دراجتماع بزرگ بسیجیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: آفت های بسیج را باید مواظبت کرد.
کد خبر: ۸۶۰۰۶۷۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج ، سردار حسین معروفی در اجتماع بزرگ بسیجیان که صبح امروز در مصلی قدس زاهدان برگزار شد ضمن گرامی داشت 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین حضور بسیجیان در این تجمع را حضوری پرمعنا دانست و اظهار داشت:  هر کس بخواهد بصیرت بسیج را بفهمد از خیل شکوه و ایستادگی امروز بسیجیان متوجه آن می شود .

وی افزود: این تجمع  برای دشمن پیام یاس و نا امیدی و  برای جامعه خودی پیام امید و ایستادگی و مقاومت به همراه دارد.

سردار معروفی بیان داشت: ما امروز در سراسر استان سیستان و بلوچستان تجمع سازمان یافته دهها هزار نفری بسیجیان را داریم که جزء افتخارات بزرگ نظام اسلامی است.

وی تاکید کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس که اردوگاه شرق و غرب جنگی نا برابر را بر ما تحمیل کردند هیچ وقت گردانهای حضور یافته از 300  عبور نکرد اما امروز به فضل الهی و با مدیریت امام عظیم الشان انقلاب و مقام معظم رهبری و بصیرت نافذ ملت ایران بالای 2 هزار گردان سازمان دهی شده و پا به کار در سازمان بسیج مستضعفین آماده دفاع از ایران اسلامی است.

سردار معروفی با تاکید بر سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان بسیجی ذکر دو نکته را حایز اهمیت برشمرد و خاطر نشان کرد: آفت های بسیج را باید مواظبت کرد؛ پایه و اساس بسیج توکل و حسن ظن به خدای متعال و از هیچ کس جز خدا نترسیدن است.

وی دومین نکته را غفلت دانست و تاکید کرد: در امورات داخلی و خارجی مواظبت کنیم و بی خیال نباشیم.   

وی در ادامه سخنان خود گفت: به دنبال رزق و برق دنیایی نباشیم چرا که  سبک زندگی بسیجی باید سبک زندگی اسلامی ایرانی و طراز انقلاب باشد.

وی با تاکید بر سه الویت مقام معظم رهبری برای بسیجیان اذعان داشت:  تقوا، طهارت درونی، توکل به خدا و ارتباط با قدرت لایزال الهی و استحکام درونی و نلغزیدن و نلرزیدن یکی از این اولویتهاست.

وی دومین الویت را غفلت نقطه مقابل بصیرت خواند و تصریح کرد: بسیجی باید صحنه داخلی و خارجی را خوب رصد کند و هدفگذاری دشمن در داخل و خارج را جویا شود تا بتواند و ظیفه اش را به خوبی انجام دهد.

سردار معروفی گفت: بسیجی به عنوان بزرگترین قدرت سازمان یافته مردمی، با انگیزه الهی انسانی که همه چیز را برای خدا می خواهد  به دنبال حفظ کرامت ملت ایران و گسترش و توسعه فرهنگ مصونیت و فرهنگ جهاد و شهادت و همچنین حفظ تمامیت ارضی و امنیت معنادار برای ملت ایران است.

ارسال نظرات