فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) ؛

امروز راه شهیدان تبعیت از امام و مقتدا است

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) گفت: امروز راه شهیدان تبعیت از امام و مقتدا است.
کد خبر: ۸۶۰۰۶۳۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم؛ دیشب سردار محمدتقی صفری در یادواره شهدای روستای عامری گفت: بسیج را مردان و زنانی از بطن جامعه شریف ایران اسلامی تشکیل داده اند.
 فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) افزود: بسیج شریفترین، نجیب ترین، فهمیم ترین، مبارزترین و بصیریترین ارتش های دنیاست و این نیرو

سرباز و لشگر سپاهی است که هر زمانی فرمانده اش دستور میدان رزم دهد آماده است و هر کجا احساس خطر  شود در هرکجای عالم تحت فرمان فرمانده و رهبرش با روحیه شهادت طلبانه و فداکارانه حضور پیدا می کند.

وی اضافه کرد: شهیدان داوودی و پهلوانی در دفاع از انقلاب و پیمودن راه سرخ سالار شهیدان حضرت ابا عبدا.. الحسین(ع) در میدان جهاد و شرف حضور پیدا کردند و جان خود را برای تداوم انقلاب اسلامی فدا کردند .

صفری گفت: اگر امروز کشور ما دارای امنیت و استقلال است و روسیه بعنوان یکی از قدرتهای جهانی ما را کشوری مستقل و امن می داند به واسطه جان فشانی و فداکاری شهدا، جانبازان، آزادگان و مفقودین ملت شجاع ایران است و امروز نیز چنین جوانانی در رکاب رهبر معظم انقلاب ایستاده اند.

این یادگار دفاع مقدس هدف دشمنان  از محاصره و جنگ نیابتی برمنطقه خاورمیانه را هجوم به کشور،  دین، مذهب و آرمان خواند و اظهار امیدواری کرد:  این را بدانید بواسطه خون شهدای عزیز  دشمن این آرزوی خود را به گور خواهد برد.

وی عنوان نمود: اگر دشمن در سوریه بیش از 100 هزار نفر را تحت عنوان داعش تربیت می کند و تفسیر بی معنایی از اسلام می سازند و در مقابل همه عالم سر می برند و زنان حامله را شکم پاره می کنند نشان از جاهلیت سلفی است.

سردار صفری با اشاره به تعصبات بی رحمانه و جاهلی در صدر اسلام گفت:  امروز نیز در معرض چشم همه عالم 1800 نفر جوان و شیعه را در تکریت قتل عام می کنند.

وی تصریح کرد: امرور دشمن با هدف اختلاف و تفرقه جنگ نیابتی بر علیه ما ایجاد کرده تا بتوانند حاکمیت خود را بر منطقه بازگردانند.

این مقام نظامی در استان تبیین نمود: آمریکا و صهیونیسم  بعد از شکست در برابر شوروی سابق در تسلط بر افغانستان در تلاش بودند که سازمان یا گروهی را برای از بین بردن انقلاب اسلامی ایجاد کنند لذا القاعده را راه انداختند و  کشورهایی چون عربستان، امارات، ترکیه و .... زمینه ساز این نقشه شدند  و به آمریکا و اسراییل کمک کردند وحربه خود را جنگ نیابتی تحت عنوان اسلام افراطی و جاهلیت قرار دادند.

صفری ادامه داد: امروز عربستان که منادی حاکمیت خانه خداست بیش از هفت ماه است مردم مظلوم یمن را بمباران می کند و هیچ کس حرف نمی زند . چرا منادیان حقوق بشر کر و کور و لال شده اند، ولی بدانند قدرت خدا انتقام این خون ها را خواهد گرفت.

امروز بوسطه کشتارهایی خود ساخته می خواهند 11 سپتامبر دیگر رقم بزنند و مجوز حمله نظامی به کشور سوریه را بگیرند.

سردار صفری در خصوص تحولات سوریه نیز گفت: کشور سوریه امروز پیروزی های زیادی بدست آورده ، بخش های زیادی در اختیار مخالفین مسلح بوده که بدلیل پشتیبانی مستشاران و جوانهای ایرانی آزاد شده اند.

این آزاده سرافراز خاطرنشان ساخت:  امروز کشور ما با برجستگی خاص خود دارای یک رهبری حکیم ، شجاع ، و فرمانده ای بلا منازع در جهان اسلام است که آقای پوتین در ملاقات با ایشان این برجستگی ها را می فهمد و اذعان می کند،  و جهان اسلام و ملت شریف ایران به ایشان افتخار و گوش به فرمان او هستند.

وی با مهم خواندن وحدت و همدلی و حضور ملت در صحنه های مختلف بیان داشت:  اگر دشمن امروز تسلیم ملت ایران شده و پشت خاکریز های کشور ما زانو زده به واسطه جانفشانی و مقاومت بوده است و دشمن طرح ریزی های فراوان بر علیه ملت ما داشته است.

محمد تقی صفری با بیان اینکه امکان ندارد استکبار جهانی خصوصاً آمریکا دست بردار ما باشد افزود:  امروز نفوذ و رخنه دشمن برای هر انسان آزاده ای پذیرفتنی نیست و بنا به فرموده رهبر انقلاب ارتباط با آمریکا ممنوع است، آمریکاییها نفوذ در کشور ما را در دستور کار خود قرار داده اند.

سرتیپ صفری  به علت انحراف اسلام بعد از پیغمبر اشاره کرد و گفت : تغییررویکرد اصحاب و ضعف بصیرت خواص و یاران امیرالمومنین بود که چند سال بعد فرزندش امام حسین (ع) را  به شهادت رساندند و او را خارجی معرفی کردند.

وی هشدار داد: اگر ما امروز در صحنه نبوده و به نفوذ سیاسی اقتصادی اجتماعی و نظامی دشمن توجه نکنیم انقلاب ما نیز دچار اتفاقات و مشکلاتی خواهد شد.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) رفتار خصمانه دشمن را یادآورشد و اظهار کرد: آمریکاییها پس از برجام بر علیه ما قطعنامه صادر کردند که چرا حقوق بشر را رعایت نمی کنیم ! در حالیکه سیاه پوستان در آمریکا با بدترین وجه کشته می شوند    

سردار صفری در پایان سخنان خود مردم را به راه شهدا توصیه کردو بیان نمود:  راه شهیدان راه امام است ، یاد شهیدان تبعیت از امام و مقتدا است، یاد و راه شهیدان ایجاد وحدت ، همکاری و هماهنگی است، یاد شهیدان استقامت در برابر مشکلات و سختی ها و تحریم هایی که دشمن برای ما ایجاد کرده است.
ارسال نظرات