فرماندار شهرستان کیار:

بسیجیان رهرو راه شهدا و امام(ره) هستند

با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم و بسیجیان، مراسم گرامیداشت هفته بسیج در مسجد چهارده معصوم (علیهم السلام) روستای خراجی از توابع شهرستان کیار برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۳۸۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده پایگاه بسیج خراجی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج گفت: شعار محوری هفته بسیج امسال را " بسیج دست قدرت خدا " عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند، هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه ای برای زنده نگهداشتن ارزشها و روح بسیجی در آحاد ملت به خصوص جوانان پرشور و مدافعان عاشق و صادق است.

عبداللهی تصریح کرد: از ۲۹ آبان ماه هفته بسیج آغاز و تا پنج آذرماه ادامه دارد ولی تفکر بسیجی زمان و مکان و ایران و خارج از مرزها ندارد. همه ی روزها، روز بسیج است و همه ی زمین، زمین بسیج و روزی که منجی عالم ظهور کنند آن روز، روز گرامیداشت بسیج مستضعفان است و بسیج را باید در ظهور آن حضرت جستجو کنیم و گرامی بداریم.

حجت الاسلام صادق ابراهیمی نیز در این مراسم، اظهار کرد: بسیج ثمره و فرزند مشروع و خلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در خنثی کردن فتنه دشمنان در سال 88 نقش موثر و بسزایی ایفا کرد.

وی اظهارکرد: بسیج یک نهاد مردمی است و مردم هم باید برای تقویت وحدت و اعتماد ملی و اشاعه فرهنگ بسیجی تلاش کنند...

فرماندار شهرستان کیار نیز در این مراسم گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اولین یادگاری که از امام راحل به جا ماند تشکیل سازمان بسیج مستضعفین در ۵ آذر سال ۱۳۵۸ بود.

مردانی، ضمن اشاره به حضور فعال بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس، افزود: حضرت امام اهداف والایی را برای بسیج ترسیم کرده بودند که تا به امروز نیز این اهداف مدنظر بسیج و بسیجیان است.

وی، با بیان اینکه بسیجیان رهرو راه شهدا و امام(ره) هستند، تصریح کرد: کسی که ادعای بسیجی بودن می کند باید همه چیزش بسیجی باشد و باید راهی را انتخاب کند که راه شهدا و امام شهدا باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اگر دست یک محرومی را گرفتیم و اگر در هفته بسیج به یک خانواده محروم کمک کردیم آن زمان ما بسیجی هستیم و امروز با شعار و حرف نمی توانیم خودمان را بسیجی کنیم بلکه بسیجی بودن را باید در عمل ثابت کنیم.

وی در پایان با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم، تصریح کرد: علی رغم همه این مشکلات باز شاهد هستیم که مردم در صفوف اول راهپیمایی ها هستند و ما مسئولان نیز با خدمت صادقانه و بی منت به خصوص در هفته بسیج باید قدردان این مردم باشیم.

ارسال نظرات