علی اشرف خانلری
با اجرای طرح فرهنگی آموزشی خط سفید:
خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 در جمع روحانیون شهرری با ارائه کاهش آمار تصادفات خسارتی، جرحی و فوتی از اثربخشی ویژه برنامه های آموزشی طرح خط سفید در این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۴۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، منصور کتانباف در نشست فصلی روحانیون شهرری که با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران و رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران برگزار شد، گفت: طرح آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید با هدف ارتقاء سطح زندگی و انضباط اجتماعی شهروندان طی دو سال گذشته در مناطق پایتخت در قالب آموزش های هدفمند اجتماعی به اجرا درآمده است که اکنون شاهد اثر بخشی این اقدام فرهنگی هستیم.

کتانباف کاهش آمار تصادف های رانندگی در منطقه 20 را یکی از مهمترین نتایج اجرای طرح آموزشی خط سفید برشمرد و افزود: تعداد تصادف های خسارتی، جرحی و فوتی این منطقه در سال 92 به ترتیب ،  1152، 751 و 35 مورد بوده است که در سال جاری به 694، 497 و 12 مورد کاهش یافته است.

وی در خصوص موفقیت طرح آسمان آبی، زمین پاک که در قالب آموزش چهره به چهره مدیریت پسماند و تولید زباله شهری در حال اجراست نیز گفت: طی دو سال گذشته میزان تفکیک پسماند از مبدا منطقه 20 از 10  به 17 درصد افزایش داشته است که در تلاشیم این میزان را به 30 درصد برسانیم.

 

ارسال نظرات