نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان:

علمای جهان اسلام باید از تفرقه مذهبی بپرهیزند

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: در این برهه حساس علمای جهان اسلام باید از تفرقه مذهبی بپرهیزند
کد خبر: ۸۶۰۰۲۱۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج : آیت الله  عباسعلی سلیمانی درهمایش استانی ائمه جماعات شیعه و سنی و اساتید حوزه که ظهر امروز در کانون آموزشی و تربیتی شهید عالی زاهدان برگزارشد، اظهار داشت: اگر همبستگی جامعه با تیشه تفرقه در هم کوبیده شود، حتما" آن سرزمین جولانگاه ظالمان و قلمرو حکومتشان در سیتره استعمارگران  قرار می‌گیرد.

امام جمعه زاهدان گفت: از  ادوار گذشته تاریخ ، امت اسلامی بوسیله دنیای استکبار،  مورد هجوم قرار می‌گیرد، آزاد مردانی مانند امام خمینی (ره) نقش سنگینی در  بیداری امت‌ها به خصوص ملت ایران داشت و رهبر معظم انقلاب آن را آبیاری و به ثمر رساند.

وی گفت: امام خمینی  بسیج را شجره طیبه اسلامی نام نهاد و اثر تفکر بسیج را در دیگر کشورهای اسلامی مانند مصر، تونس، یمن و سوریه  و آزادیخواهان جهان می‌بینیم.

وی تصریح کرد: مثلث شوم که تشکیل شده از آمریکا، انگلیس، و صهیونیسم ، پایگاههایی علیه انقلاب اسلامی طراحی کردند و  در صدر اسلام  هم، منافقین امر مسجد علیه مسجد،کارشکنی کردند.

سلیمانی افزود: بسیج هرکجا ضرورت باشد، برای حمایت از انقلاب اسلامی، آماده است، و چه در میادین جنگ، میادین کشاورزی، میادین تولید و... بسیجیان عزیز حضور جدی و فعال دارند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: اگر تفرقه از سنخ مذهب باشد، باید تلاشمان در جهت جلوگیری از جنگ مذهبی مخصوصا"در استان ما باشد.

آیت الله سلیمانی گفت: از نظر اسلام هر انسانی که شهادتین را بر زبان جاری کند، خون، مال و آبروویش محترم است و دارای ارزش است.و نباید به آن تعرض شود. اما بسیاری از حاکمان امت های به ظاهر اسلامی بر کودکان بی پناه هم رحم نمیکنند.

سلیمانی تصریح کرد: ما کفر را تعریف شده در دین می‌بینیم. کفر یعنی انکار یکی از اصول دین، انکار حقانیت قرآن، انکار اصل نماز و ما رواج فتنه را در جامعه فتنه ای بزرگ نزد مسلمانان می‌بینیم
ارسال نظرات