مسئول سیاسی سپاه روح الله:

کم هزینه بودن راه نفوذ عامل توسل آمریکا به این راه است

مسئول سیاسی سپاه روح الله گفت: کم هزینه بودن راه نفوذ نسبت به دیگر روش ها عامل متوسل شدن امریکا به این راه است.
کد خبر: ۸۶۰۰۰۹۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، مسئول سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی در این نشست، ضمن تبریک هفته بسیج و اشاره به فرموده امام راحل که بسیجی بودن را برای خود افتخار می دانست و آرزوی محشور شدن با بسیجیان را داشت ارزش و منزلت این نهاد مقدس و خدمت در آن را بسیار بالا دانست .

حسین رجبی اظهارداشت: بسیجی ها در مقاطع حساس از جمله دفاع مقدس با سرافرازی امتحان خود را پس داده و اینک نیز باید با آمادگی کامل و حضور در صحنه مثل همیشه، وظیفه بسیجی بودن خود رابه نحو احسن انجام دهند .

وی با تصریح به این که مفهوم آمادگی امروز بسیج، بصیرت و شناخت جبهه حق و باطل می باشد با اشاره به معانی آیات قرآن مبنی بر این که ای پیامبر، یهود و مسیحیت هرگز از شما دست برنخواهند داشت مگر این که شما از دین خود دست بشویید، رها کردن دین را شرط سازش دشمنان با جبهه حق دانست .

مسئول سیاسی سپاه روح الله با استناد به آیات قرآن ادامه داد: ما باید هر قدر می توانیم، آمادگی خود را تقویت نموده و تجهیزات لازم برای مقابله با دشمن را فراهم آوریم تا آنها به واسطه آمادگی و توان ما دچار ترس شده و جرات حمله را به خود راه ندهند که بسیج با ایجاد این آمادگی و ظرفیت دفاعی به واسطه حضور همیشه درصحنه، تامین کننده این آمادگی و جلوگیری از تعرض دشمن است .

حسین رجبی گفت: بر مبنای آیات قرآن بین حق و باطل هیچ صلحی متصور نمی باشد هر چند جنگی در کار نباشد .

وی اضافه کرد: دشمن در زمینه هسته ای، فن آوری موشکی و علوم مرتبط، تا کنون فشار فراوانی بر ما وارد کرده و تلاش های گسترده ای به منظورخدشه دار نمودن آرامش اجتماعی و از بین بردن اعتماد بین ملت و دولت، دست کشیدن از سیاست های منطقه ای و حمایت نکردن از مقاومت بر علیه ما انجام داده است ولی کشور، روز به روز بیشتر پیشرفت کرده و از ضریب نفوذ بالاتری در منطقه دست یافته است .

این تحلیلگر سیاسی، هدف امریکا از مذاکره و برجام را نفوذ درکشوردانست و افزود: کم هزینه بودن راه نفوذ نسبت به دیگر روش ها عامل متوسل شدن امریکا به این راه است و اساسا این کشور از بین دو راهبرد درگیری نظامی و مذاکره، راه دوم را به منظور نفوذ برگزیده است، قصد دارد به جهان بقبولاند، مقاومت در برابر امریکا نتیجه ای جز شکست ندارد و الگوی مستقل از امریکا بودن و در عین حال پیشرفت نمودن، راهی باطل می باشد .

وی در خصوص مسائل منطقه و به طور خاص جنایت های داعش، گفت: این گروه به واسطه نوع تفکر متحجرانه و خشنی که دارد عمری مقطعی خواهد داشت و حتی حامیان فعلی آن نیز نخواهند توانست در درازمدت از این تکفیری ها حمایت کنند .

ارسال نظرات