به مناسبت هفته بسیج برگزار شد:

مسابقات قرآن کریم ناحیه ای در شهرستان کوهرنگ

به مناسبت هفته بسیج مسابقات ناحیه ای قرآن کریم با حضور قاریان بسیجی شهرستان در مکان مسجد امام رضا علیه السلام روستای دهنو برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۰۶۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار کرم نظری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهرنگ هدف از برگزاری این برنامه را افزایش توانمندیهای قرآنی در رشته های مختلف قرائت ، ترتیل ،اذان و انس با قرآن عنوان کرد.

همچنین سید منصور درخشان مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهرنگ پیرامون برگزیدگان مسابقات گفت: در این برنامه تعداد 20 نفر از قاریان بسیجی شهرستان شرکت داشته که در پایان افشین امانی در رشته ترتیل ، ایمان غیبی در رشته اذان ، افشین طاهری در رشته قرائت و علی صالحی در رشته حفظ توانستند رتبه های برتر را کسب کنند و به مسابقات استانی راه یابند.

در ادامه این مراسم حجت السلام والمسلمین سید شهاب الدین طباطبایی امام جمعه شهرستان کوهرنگ، عامل اصلی پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را انس با قرآن و روحیه معنوی و فداکاری این عزیزان دانست و گفت : رزمندگان با توکل برخدا و ایثار و از جان گذشتگی خود اسلام را به تمامی جهانیان معرفی کردند و راه سعادت و خوشبختی را در دنیا و آخرت به ما نشان دادند.

ارسال نظرات