خبرگزاری بسیج: امام جمعه شهرری تاکید کرد: باید مراقب نفوذ خاموش آمریکا به اقتصاد، سیاست و فرهنگ کشور که ممکن است از مسائل ساده و معمولی شروع شود باشیم.
کد خبر: ۸۵۹۹۹۵۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

 به گزارش خبرگزاری استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام علی شاهچراغی با بیان اینکه مبارزه با آمریکا بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر است افزود: همه مردم و مسئولان باید هوشیار باشند.

وی ادامه داد: بی اعتمادی ملت ایران به آمریکا حاصل بیش از 50 سال جنایت ها و استعمارگری این کشور در ایران و منطقه بوده و به فرموده امام(ره) رابطه ایران و آمریکا رابطه گرگ و میش است.

شاهچراغی گفت: آمریکا هرگز دست از دشمنی با ملت ایران برنمی دارد اما عده ای در داخل کشور به دنبال تطهیر چهره آمریکا بوده تا این کشور را دموکراتیک معرفی کنند در حالیکه همگان دروغگویی آمریکا و سوء استفاده این کشور از دموکراسی و حقوق بشر را می شناسند.

وی همچنین با اشاره به نابودی پایگاه منافقین در عراق گفت: این عملیات که منجر به کشته شدن تروریست های سابقه دار شد ملت ایران و عراق را خوشحال کرد چرا که آنان تجارب تلخ فراوانی از جنایات و ترورهای منافقین دارند.

شاهچراغی با اشاره به اهمیت مسوولیت پذیری در اسلام گفت: مسوولیت امانتی است که بر عهده افراد گذاشته می شود و در قیامت از نحوه ادای آن و توجه به فقرا ونیازمندان پرسش می شود.

ارسال نظرات