خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا:

دشمن تنها با نفوذ می تواند انقلاب اسلامی را متضرر کند

کد خبر: ۸۵۹۹۶۲۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛سرهنگ پاسدار دکترحسین کریمی اول در همایش تجلیل ازعوامل راهیان نور دانش آموزی گلستان که در سالن بصیرت سپاه نینوا برگزارشد،اظهار کرد: دشمن برای نفوذ می خواهد فکر و اندیشه فرزندان انقلاب اسلامی را بگیرد و ما وظیفه داریم در این ماموریت جهاد و شهامت، ایستادگی ، عزت و شرافت، تمام توان خود را بگذاریم که با همکاری آموزش و پرورش به این امر مقدس بپردازیم.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی پذیرفته اند که حربه جنگ و تهدید نظامی به کشور مقتدر ما کارگر نیست، این مهم از امنیت و آرامش کشور در حوادثی که در منطقه و جهان در حال وقوع است، مشخص است.

دشمن تنها با نفوذ می تواند انقلاب اسلامی را متضرر کند

جانشین سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه دشمنان دریافتند فقط در قالب نفوذ در فرهنگ می توانندانقلاب اسلامی را دچار ضرر کند ، افزود: ملت مسلمان ایران در مقابل جنگ تمام عیار فکری، در قالب مذاکرات و تحریم اقتصادی نفوذ در پس از برجام باید هوشمندانه رفتار کند.
کریمی اول ادامه داد: مهم ترین عامل ما در خنثی کردن نقشه های شوم آنان بصیرت و حرکت در راستای ارزش ها، تفکر ، اندیشه و اصولی که امام راحل آگاهی و بصیرت دفاع کنیم .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آسیب های شبکه های اجتماعی جوانانی ما را نشانه گرفته است و آموزش و پرورش وظیفه دارد کار فرهنگی انجام دهد و ما نیز باید در هر عرصه ای که باور و ایمانمان را از بین ببردسرمایه گذاری کنیم و مطمئنا ارواح طیبه شهدا نیزکمک خواهد کرد.

به راهیان نور بعنوان ماموریت تربیتی نگاه شود

رئیس ستاد راهیان نور استان گلستان با بیان اینکه به راهیان نور باید بعنوان ماموریت تربیتی نگاه شود نه یک سفر کوتاه سیاحتی، افزود: در زمانی که دانش آموزی که در مدرسه شاید رفتار های درستی ندارد اما وقتی وارد جبهه عملیاتی می شود،اشک می ریزد و خودش ابراز می کند که پوشش چادر را انتخاب می کنم و نماز خواهم خواند همان انجام ماموریت تربیتی است.

وی ادامه داد: همه ما بایستی آن دغدغه را نسبت به آرمان ها و اصول انقلابی داشته باشیم و باید این ماموریت را به نحو احسن انجام دهیم و به محصول تربیت برسیم که از آرمان های انقلاب دفاع کند.

کریمی اول با بیان اینکه ولایت پذیری مهمترین ویژگی رزمندگان انقلاب است، اذعان کرد: منش مدافعین حرم نیز برگرفته از همین مکتب است که برای اطاعت از ولایت فقیه وارد کارزار می می شوند و فرق نمی کند، دفاع از ایران یا درلبنان و یا دریمن باشد.

امروز هزاران دانش آموز تابع ولایت هستند

وی با اشاره به داوطلب شدن بسیاری از نوجوانان برای دفاع از حرم در آن سوی مرزها درمواجهه با سردار نقدی اذعان کرد: امروز هزاران دانش آموز تابع ولایت هستند و این نتیجه همین اقدامات بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش است.

این مقام مسئول با بیان اینکه نباید از جبهه مقابل غافل شد، افزود:کوچکترین غفلت ما پذیرفتنی نیست و امروز تنگه احد حفظ روحیه انقلابی و اسلامی است اگر غافل شویم همان تنگه احد اتفاق می افتد.

نهادینه کردن گفتمان انقلاب در فرزندان از نفوذ جلوگیری می کند

کریمی اول با بیان اینکه اگر اندیشه را خوب منتقل کنیم و در مسیر حق باشیم ماندگار خواهیم ماند، خاطرنشان کرد: اگر گفتمان انقلاب اسلامی در فرزندان نهادینه شود راه های نفوذ دشمن در عرصه فرهنگی اقتصادی و اجتماعی بسته می شود و دشمن نمی تواند بر علیه اصول و ارزش ها ما مقاومت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها