استاد دانشگاه شهید محلاتی تهران:

انقلاب اسلامی ما به پشتوانه تفکر بسیج باور دنیا را تغییر داده است

استاد داشگاه شهید محلاتی تهران گفت: دنیا به این باور رسیده است که انقلاب اسلامی ما به پشتوانه تفکر بسیج قله های موفقیت را فتح کرده و خواهد کرد
کد خبر: ۸۵۹۹۵۸۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ دکتر علیرضا شفیعی  در نشست شورای اقشار بسیج تنگستان و در جمع بسیجیان ادارات و نهادهای این شهرستان گفت: اگر امروز دشمنان اسلام تقلبی، بدلی و خشنی چون داعش را ساخته و به دنیا معرفی می کنند انقلاب اسلامی ما اسلام واقعی را بر گرفته از آموزه های الهی و تعالیم قرانی  به دنیا معرفی کرده است .

وی گفت: امروز دشمن می خواهد مسیر انقلاب ما را تغییر دهد و تمامی موفقیت های که به واسطه تفکر بسیج و ولایت فقیه کسب کرده ایم را با دسیسه های شوم شان از بین برده یا نا کارآمد کند.

دکتر شفیعی افزود: باید به افق بسیار بزرگی که پیش روی نظام جمهوری اسلامی ایران بود ایمان داشت و بدانیم که استراتژی ما در دنیا تغییر کده و آینده ازآن ماست و ایران اسلامی در آینده ای  نزدیک به عنوان یک ابر قدرت جهانی شناخته خواهد شد.

وی افزود: دشمن برای نابودی کشور ما  نقشه کشیده است و در راس تفکرات باطل خود  گرفتن فکر انقلابی  از ذهن جوانان و ملت قهمان ایران اسلامی را در ذهن پرورش می دهد و می خواهد برای رسیدن به خواسته خود مسیر انقلاب را تغییر دهد.

 

ارسال نظرات