سرهنگ پاسدار عباس محمودی:

امربه معروف و نهی از منکر از اولویت های بسیج است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان گفت: امر به معروف و نهی از منکر از اولویت‌های بسیج است.
کد خبر: ۸۵۹۹۲۱۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کارگاه یک روزه آموزش مهارتی شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه های مقاومت و حوزه امام علی(علیه السلام) شهرستان فارسان با سخنرانی رئیس دادگستری این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار عباس محمودی، دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر ناحیه مقاومت فارسان، با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه عمومی و همگانی است، خاطرنشان کرد: برخی ها معتقدند امر به معروف باید از سوی نیروی انتظامی یا مسئولان مورد توجه باشد و سایر افراد جامعه نقشی در این زمینه ندارند.

وی با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ امر به معروف ضروری است، افزود: بزرگترین منکر در بعد حجاب و عفاف این است که برخی ها کشف حجاب می کنند؛ اما افراد جامعه بدون کوچکترین اعتراضی از کنار این منکرات رد می شوند.

محمودی، با اشاره به کاهش آسیب های اجتماعی در ماه محرم، گفت: صاحب ماه محرم ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) مومنان است که همواره مردم را به راه راستی دعوت می کند و این امر موجب شده تا در این ماه بر اساس آمار؛ میزان جرم، فساد، نزاع و کدورت ها و کینه ها کاهش یابد.

وی بر ضرورت جاری و ساری کردن فرهنگ ماه محرم در جامعه در طول سال تاکید کرد و گفت: باید ایامی که متعلق به ائمه اطهار (علیه السلام) محسوب می شود به عنوان فرصت دینی برای مومنان مورد توجه قرار گیرد و به نحو مطلوبی از این فرصت ها استفاده شود.

محمودی احیای امر به معروف و نهی از منکر، اصلاح دین و بیعت نکردن با حاکمان ظالم را از دلایل قیام امام حسین (علیه السلام) عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: برای احیای این فریضه مهم الهی گام های بزرگی برداشته شده است و بسیجیان باید در این عرصه نیز همانند همه عرصه های دفاع از ارزش های اسلامی و دستاوردهای انقلابی، پیشگام باشند.

ارسال نظرات