مقام سپاه دیردر گفت گو با بسیج:

بسیجی باید در عرصه فرهنگی خود را تقویت کند

مسئول تعلیم و تربیت سپاه سیدالشهداء(ع) شهرستان دیر در باره لزوم تقویت بنیه دینی و اعتقادی بسیجی گفت: بسیجی باید در عرصه فرهنگی خود را تقویت کند و فعالیت‌های فرهنگی را هدف اصلی خویش قرار دهد.
کد خبر: ۸۵۹۹۰۹۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

حجت الاسلام احمد درخشان درگفت وگو با بسیج اظهار داشت: بسیج براساس تفکر الهی امام راحل بوجود آمد و در هر زمانی که به اذن پروردگار نیاز به ایفای نقش داشته باشد، حضور می‌یابند.

وی افزود: بسیج براساس نیاز در داخل و خارج از کشور حضوری پررنگ و گسترده دارد و در فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و سیاسی بخوبی نقش خود را ایفا می‌کند.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه سیدالشهداء(ع) شهرستان دیر در ارتباط با رسالت بسیجی اظهارکرد: بسیجی باید متوجه باشد که نوک پیکان دشمن امروز به سمت فرهنگ است و اگر موفقیتی هر چند کم در این عرصه بدست آورد، برای او بزرگترین پیروزی خواهد بود.
وی اضافه کرد: نخستین وظیفه بسیجی در این زمان کسب آگاهی از اهمیت تهاجم فرهنگی دشمن و پیداکردن راه مقابله با آن است.
درخشان در باره لزوم تقویت بنیه دینی و اعتقادی بسیجی افزود: بسیجی باید درعرصه فرهنگی خود را تقویت کند و فعالیت‌های فرهنگی را هدف اصلی خویش قرار دهد.
وی بیان کرد: در تفکر بسیجی فعالیت و رشد فرهنگی به معنای شناخت بهتر اسلام و پاسداری از ارزش‌های دینی است که انقلاب نیز به رهبری امام با تکیه بر اسلام و ارزش‌های آن به پیروزی رسید.
ارسال نظرات