فرمانده حوزه محمد رسول الله(ص)شهرستان عسلویه:

تجلیل از 45 نفر از بسیجیان برتر حوزه محمد رسول الله(ص) شهرستان عسلویه

فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله(ص) شهرستان عسلویه گفت: بمناسبت هفته بسیج از 45 نفر از بسیجیان برتر با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه تجلیل شد.
کد خبر: ۸۵۹۸۷۱۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سرگرد شهرام نوذری فرمانده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله(ص) شهرستان عسلویه دیشب در جمع بسیجیان ، بیان داشت: هفته بسیج هفته مقدسی است که باید از خون شهیدان در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی ایران حراست و نگهداری نمود و به تشریح برنامه های اجرایی حوزه استحفاظی خود در این هفته پرداخت.

وی افزود:در هفته بسیج این حوزه در دو شهر عسلویه و نخل تقی و روستاهای تابعه آن اهم از بیدخون،کلات،بزباز،و دهنو برنامه های متعددو متنوع اجرایی خواهد کرد که در این برنامه ها گوشه ای از اقتدار بسیج نمایش داده می شود..

وی بیان داشت: در هفته پر خیر و برکت بسیج از 45 نفر از بسیجیان برتر که در حلقه های شجره طیبه صالحین بعنوان سرگروه،مربی یا فعالیت چشمگیر و گسترده ای داشته اند مورد تجلیل واقع شده تا شاید گوشه ای از زحمات آنها را ارج نهاده باشیم.

وی در ادامه گفت: اثرگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی در بین جوانان و نوجوانان باعث می شود تا دشمنان نظام بدانندکه همواره ملت ایران در قالب بسیج دهها میلیونی که همانا تشکیل دهنده آن حضرت امام خمینی(ره) بود، اهداف و رسالت بزرگ دفاع از نظام جمهوری اسلامی و حفظ دستاوردها و ارزشهای نظام را عملیاتی خواهد نمود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات