با تفکر بسیجی و عاشقی اباعبدالله الحسین(ع) همچون زمان جنگ، برای آرامش خاطر زوار، تمام خدمات خود را به بهترین نحوه انجام خواهیم داد و این خدمات به زائرین ، افتخار ما در سپاه خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۹۸۳۸۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفت و گو با خبر نگار ما در پایانه مرزی مهران در خصوص اقدامات سپاه برای زائرین اربعین بیان کرد: ما تمام توان خودمان را برای خدمت رسانی به زائرین عزیز بکار خواهیم گرفت و ان شاءالله اقداماتی که سپاه برای خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) انجام میدهد مورد رضایت و عنایت آقا امام حسین(ع) قرار بگیرد.

سردار حسینی اظهار کرد: ما طی 2 سال گذشته سعادت خادمی زوار اربعین حسینی را داشته ایم و در سال گذشته در بخش حمل و نقل، سوخت رسانی، اسکان و برپایی اردوگاه فرهنگی به زائرین ، خدمات ارزنده ای انجام دادیم.

وی افزود: امسال سپاه امیرالمومنین(ع) آماده و منسجم تر از سال گذشته برای خدمات رسانی به زائرین کربلا معلی در زمینه امنیتی ، اسکان ، برنامه های فرهنگی ، حمل و نقل و خدمات پزشکی در نظر گرفته است.

فرمانده سپاه استان ایلام بیان داشت: از جمله این اقدامات ، احداث اردوگاه با ظرفیت اسکان 7000 نفر با برپایی چادر های 240 نفری در پایانه مرزی مهران از روز گذشته پذیرای زائرین حسینی هستند.

وی با اشاره به ازدحام جمعیت و حمل و نقل جاده ای در مهران عنوان داشت: در 7 کیلومتری ورودی شهر مهران پارکینگ هایی در نظر گرفته شده که زائرین می توانند از 500 دستگاه خودروی سبک و سنگین سپاه که از قبل برای حمل و نقل زوار پیش بینی شده، استفاده کنند.

سردار سید صادق حسینی گفت: شهر مهران چون از ظرفیت جاده ای کمتری برای تردد برخوردار است ، کمربندی ضلع غربی برای ورودی و کمربندی ضلع شرقی برای خروجی خودروها در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه استان ایلام ادامه داد: سپاه توانست برای ارتباط اضطراری زائرین پلی به طول 30 متر و با ظرفیت 60 تن در کمتر از 10 روز به اتمام برساند که می تواند در کاهش ترافیک نقش مهمی داشته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: کمیته فرهنگی قرارگاه اربعین عهده دار اردوگاه ها ، نماز خانه، نمایشگاها، ایستگاه های بلوتوثی و پیامکی می باشد که برای خوش آمد گویی به زائرین طراحی شده و نرم افزاری با محتوای ادعیه ، زیارتنامه ها و معرفی یادمان های دفاع مقدس به زوار بلوتوث می شود.

سردار حسینی افزود: کمیته فرهنگی از 3 کیلومتری پایانه مرزی ایجاد فضای تبلیغی مسیر تردد زوار زا را با توزیع بروشور ، نصب بنر و پرچم برعهده گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برادران و خواهران بسیجی را برای خادمی زائرین از پایگاه های مساجد آماده بکار کردیم افزود: بسیج جامعه پزشکی استان ایلام برای خدمت رسانی به زوار ، چه در پایانه مرزی و چه در کوت عراق ، بیمارستان صحرایی دایر می کند.

وی ادامه داد: چند فروند هلی کوپتر از 5 آذر برای انتقال بیمار ان در وضعیت های اضطراری در نظر گرفته شده است.

سردار حسینی در آخر بیان کرد: با تفکر بسیجی و عاشقی اباعبدالله الحسین(ع) همچون زمان جنگ ، برای آرامش خاطر زوار ، تمام خدمات خود را به بهترین نحوه انجام خواهیم داد و این خدمات به زائرین ، افتخار ما در سپاه خواهد بود.


ارسال نظرات