به مناسبت هفته بسیج برگزار شد:

نشست سیاسی پایوران و سربازان در سیب سوران

به مناسبت گرامیداشت دومین روز از هفته بسیج با شعار بسیج،بصیرت و استکبار ستیزی نشست سیاسی پایوران و سربازان ناحیه سیب سوران در ناحیه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۸۰۷۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛حسین عبدالهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه سپاه سیب سوران با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج گفت:این نشست با محوریت سیاسی و در خصوص هفته بسیج و استکبار ستیزی برگزار گردیده است.

وی با بیان اینکه اشاعه فرهنگ بسیج و حاکمیت تفکر بسیجی برهمه عرصه ها باعث سربلندی کشور است اظهار کرد:هفته بسیج نشانگر رشادت ها و جانفشانی های بسیجیانی است که بسیاری از آنان برای حفظ و حراست از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به مقام بلند شهادت نائل شدند،برخی با جانبازی و رشادت از جمهوری اسلامی دفاع کردند و بسیاری امروز در عرصه های مختلف علمی،فرهنگی و اجتماعی در حال خدمت به نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود:هدایت افکار عمومی نسبت به ماهیت و تهدیدات نرم دشمن،برنامه های روشنگری و تبیین آسیب ها،تبیین برنامه های اقتصاد مقاومتی،حفظ اعتلای فرهنگ ایثار و مقاومت،تبیین و زنده نگهداشتن روحیه استکبار ستیزی به عنوان یک دستاورد بزرگ ملی از دیگر برنامه های بسیج است
ارسال نظرات