برگزیده همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در گفتگو با بسیج:

جوانان خودشان شغل ایجاد کنند

برگزیده همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: در آینده ای نزدیک، یک نمایشگاه دائمی عرضه تمامی محصولات اقتصاد مقاومتی ایجاد خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۵۹۷۹۱۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
علی ترکاشوند، برگزیده همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج تصریح کرد: علاوه بر اینکه در زمینه پرورش قارچ از لحاظ کمی و کیفی رشد داشتیم، توانستیم مشکلات بازاریابی و فروش را که دچار آسیب شده بود حل کنیم و یک موسسه با عنوان تعاونی تولیدکنندگان قارچ تاسیس کنیم که کل تولیدکنندگان قارچ شهرستان در قالب این تعاونی پوشش داده شوند.

پرورش دهنده قارچ شهرستان بروجرد در ادامه بیان داشت: برای علاقه مندان به فعالیت در این حوزه، کلاسهای مشاوره و آموزش و برای تولید کنندگان دوره بازآموزی و استفاده ازتجربیات همدیگر با اعطای مدرک فنی حرفه ای و به صورت رایگان برگزارمی کنیم.

برگزیده همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی با ذکر اینکه به حوزه های دیگر غیر از پرورش قارچ نیز توجه داشتیم اظهار داشت: ازاین رو اقدام به تاسیس چند تعاونی دیگرازجمله تعاونی ماکیان بومی، زنبورعسل، صنایع دستی، ماهیان سردآبی و گرمآبی و دیگر عرصه های اقتصاد مقاومتی درشهرستان بروجرد کردیم.

 علی ترکاشوند با بیان اینکه اقدام به برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات با تخفیف نموده ایم عنوان کرد: نظر به استقبال زیاد، در آینده ای نزدیک، یک نمایشگاه دائمی عرضه تمامی محصولات اقتصاد مقاومتی ایجاد خواهیم کرد. 

این برگزیده همایش طلایه داران، رمز موفقیت خود را داشتن همت، پشتکار، ابتکارو ایده های جدید برشمرد و یادآورشد: به جوان های کشورم توصیه می کنم که دنبال حضور و استخدام  درادارات و نهادهای دولتی نباشند وتوجه کنند که با یک اراده قوی و تابیه یک مکان خیلی کوچک در ابتدای راه می توانند برای خود ایجاد شغل کنند و تولید محصول داشته باشند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار