خبرگزاری بسیج: رئیس فعالیت های دینی شهرداری تهران در نشست فصلی روحانیون شهرری از که از سوی معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 20 برگزار شد، نقش علما و روحانیون برای فرهنگ سازی اموری همچون رفع مشکلات ترافیکی را بسیار ارزشمند دانست.
کد خبر: ۸۵۹۷۷۷۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین جواد صادق زاده صادق زاده عدم رعایت قوانین ترافیکی را حق الناس و تضییع حقوق دیگران دانست و ادامه داد: روحانیون با تلفیق امور شهری و آموزه های دینی می توانند در این فرهنگ سازی بسیار تاثیرگذار عمل کنند.

 رئیس فعالیت های دینی شهرداری تهران در ارتباط با مدیریت پسماند نیز گفت:  روزانه یک میلیارد و 200 میلیون تومان و سالانه حدود 450 میلیارد تومان بابت جمع آوری زباله در شهر تهران هزینه می شود که با ترویج فرهنگ تفکیک پسماند از مبدا و کاهش تولید زباله می توانیم این رقم را کاهش دهیم.

نشست فصلی روحانیون شهرری از سلسله جلساتی است که از سوی معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 20 و به منظور برقراری تعامل با روحانیون برای سومین بار در سال جاری برگزار شد و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، شهردار و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 و حدود 200 نفر از ائمه جماعات و روحانیون در این نشست حضور داشتند.

 

ارسال نظرات