برگزاری پياده روي تاكتيكي گردانهاي عاشورا شهرستان عسلویه

حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله(ص) سپاه شهرستان عسلویه اقدام به برگزاری پياده روي تاكتيكي گردانهاي عاشورا این شهرستان کرد.
کد خبر: ۸۵۹۷۳۸۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سرگرد شهرام نوذری در راستای برگزاری پیاده رویی گردان های عاشورا در جمع 400 نفر ازبسیجیان، بیان داشت: در اولین روز از هفته بسیج تمرینات تاکتیکی و پیاده روی شبانه گردان های عاشورا حوزه محمد رسول الله(ص) با حضور کلیه پایگاه های این حوزه از روز جمعه مورخ 29/08/94 برابر سین ابلاغی برگزار شد.

نوذری در ادامه گفت: در حاشیه این برنامه می توان به پیاده روی شبانه، کلاس های آموزشی و پس از آن به صرف شام در اردوگاه فاطمه الزهرا(س) روستای بستانو اشاره نمود.

وی در رابطه با حاشیه این رزمایش به حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عسلویه اشاره کرد و گفت: در این رزمایش حضور سرهنگ محمود شریفی به چشم می خورد که ایشان با حضور در راه پیمایی شبانه موجبات دلگرمی ما و بسیجیان عزیز را فراهم کرده است.

از دیگر برنامه های اجرا شده در این پیاده رویی می توان به کلاس های آموزشی بخصوص کلاس آموزش های ستاره شناسی ، آداب نظامی ، انفجارات ورزم شب توسط بسیجی این حوزه و مسئول عملیات ناحیه سپاه عسلویه ،برادر بسیجی شمعونی و سروان پاسدار علی ادرسی اشاره نمود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات