فرمانده پایگاه بسیج دانشگاه فرهنگیان زاهدان در گفتگو با بسیج:

بسیج دانشجویی، قراری بیقرار در برابر نفوذ بیگانگان

بسیج برای مقابله با تهدیدات نرمی همچون برجام که دست مایه آمریکا شده است باید بتواند بصیرت و آگاهی مردم را نسبت به مواضع دشمن بالا ببرد و راه های احتمالی نفوذ بیگانگان را با دیده بانی بسیجیان در داخل و خارج مسدود کند.
کد خبر: ۸۵۹۷۳۰۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

معصومه پودینه فرمانده پایگاه بسیج دانشگاه فرهنگیان زاهدان در سیستان بلوچستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: از جمله فعالیت های شاخص عبارت است از برگزاری یادواره شهدا در استان، برگزاری 11 حلقه صالحین در خوابگاه و دانشگاه، برگزاری نهضت ما زنده ایم با حضور سرکار خانم آباد(نویسنده کتاب من زنده ام) ،اعزام کاروان راهیان نور، جذب حداکثری و برنامه ریزی منسجم در مناسبت های مذهبی، نشست در جهت ازدواج آسان و افزایش جمعیت، می باشد.

وی گفت: بسیج برای مقابله با تهدیدات نرمی همچون برجام که دست مایه آمریکا شده است باید بتواند بصیرت و آگاهی مردم را نسبت به مواضع دشمن بالا ببرد و راه های احتمالی نفوذ بیگانگان را با دیده بانی بسیجیان در داخل و خارج مسدود کند.

پودینه در خاتمه اشاره کرد: حرکت های دولت به علت روند دیپلماسی که پیش گرفته دیر بازده است و از این رو با سپاه و بسیج همگن شود تا بتواند آنچه شنیدنی است در واقعیت زود هنگام  اجرایی کند.

ارسال نظرات