سردار حسینی گفت: آمریکا به فکر آمریکايی کردن فرهنگ ایرانی است و می خواهد حكومتي تابع خودش را در ایران بسازد.
کد خبر: ۸۵۹۶۶۶۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام طی نشستی در اردوی راهیان نور سربازان در زیارتگاه قلاویزان با اشاره به اولین روز از هفته بسیج با نام بسیج ولایت و انتظار؛ این هفته را به سربازان بسیجی تبریک گفت و بیان داشت: جایگاه شهیدان، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران در مرتبه ی بالايی است و بخاطر فداكاريهاي آنان است كه امروز از آسایش و امنیتی برخورداریم که در هیچ  جایي از دنیا چنین امنیتی پایدار نیست.

سردار حسینی با اشاره به اینکه در شرق و غرب دنيا ، امنیت کشور ها متزلزل شده است تصریح کرد:  زور گویی های استکبار  بر همه جاي جهان تاثیر گذاشته است اما هیچ تغییر منفی علیه امنيت ایران نداشته است.

فرمانده سپاه استان ایلام عنوان کرد: آمریکا ابر قدرت نیست بلکه در اوضاع بحرانی جنگ جهانی با استفاده از چند بمب اتم توانست خود را پیروز جنگ کند  و  در چند کشور دنیا پایگاه نظامی برقرار کند، اما کشور قدرتمند ایران با تكيه بر نيروي ايمان بسيجيان توانست بعد از پیروزی انقلاب در مقابل استکبار قد علم کند و هیچگاه اسرائیل را بعنوان کشور قبول نکند.

وی با بیان اینکه در دنیا چند اسلام پابر جاست و جمهوری های اسلامی همچون پاکستان و موریتانی اسلام بر آن حاکم است اما چه نوع اسلامی؟ بیان داشت: کشورهای اسلامی هستند که قبل از انقلاب اسلامی ایران تشکیل شده اما هیچ تحولی در منطقه را جدی نمی گیرند و همیشه ظلم پذیر بودند.

سردار سید صادق حسینی گفت: غربی ها از گروهک های تروریستی  حمایت می کنند و زمانی که این دست پرورده هاي خودشان با قدرت جبهه النصره  ، جبهه آزاد و داعش و با نامهای متفاوت ديگر به غربی ها هم صدمه رساندند ، به فکر مقابله با گروهک های تروریستی افتادند و لي از پس مقابله باآنان ناتوان شدند.

وی با اشاره فرمایش امام خمینی(ره) که فرمودند: اگر کل آمریکا مسجد شود و فریاد الله و اکبر از آن سر زده شود باز هم باید به آمریکا اعتماد نکرد؛ اظهار کرد: آمریکا در جنگ اقتصادی و تحریم نتوانست به نتیجه برسد و در برجام خودشان اعتراف کردند که تحریم ها جوابگوی ایران نیست.

سردار حسینی افزود: استکبار وقتی جنگ و تحریم را علیه ایران کار ساز ندید جنگ نرم را شروع کرد و امروزه از طریق شبکه های مجازی و ماهواره اي می خواهند فرهنگ آمریکایي را در ایران جا بیندازند.

وی در آخر گفت: آمریکا به فکر آمریکايی کردن فرهنگ ایرانی است و می خواهد حكومتي تابع خودش را در ایران بسازد اما جوانان این مرز بوم به این دسیسه دشمن آگاه هستند و بسیجی وار توطئه ی دشمن را برانداز خواهند کرد.


ارسال نظرات