فرمانده سپاه تنگستان:

عده ای در کشور می خواهند ما دست از فرهنگ مقاومت بر داریم/ چرا برخی با شعار مرگ بر فتنه گر مخالفند

فرمانده سپاه تنگستان گفت: عده ای در کشور می خواهند ما دست از فرهنگ مقاومت بر داریم واین در حالی است که امتحان پس داده و به واسطه این فرهنگ موفقیت های بیش از پیشی کسب کرده ایم.
کد خبر: ۸۵۹۶۶۰۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ سرهنگ محمد علی ملاکی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اهرم گفت: هفته بسیج یاد آور عزت و شرف جوانمردان ایران اسلامی  و بسیج نماد استکبار ستیزی  و شور و شعور انقلابی است  و بسیجیان با حضور پر شور  در صحنه  و گرامیداشت این ایام شکوهمند تفکر ناب بسیج را در دوران های مختلف حفاظت کنند و نسل به نسل آن را منتقل سازند.

وی بیان داشت: بسیجیان باید به خود ببالند که فرمانبر ولی فقیه  و پیرو  راه امام حسین (ع) هستند و جا پای شهدای والا مقام می گذارند.

ملاکی تصریح کرد: هفته شکوهمند بسیج نماد عشق و دلدادگی  به اسلام عزیز است و بسیجی با بینش و آگاهی روشنگری می کند و جهان با تکیه بر تفکر ناب بسیج تحول  خواهد یافت.

فرمانده سپاه تنگستان افزود: امروز شاهدیم انقلاب شکوهمند اسلامی به واسطه تفکر بسیج به پیشرفت های روز افزونی دست پیدا کرده است و اگر به گوشه گوشه نظام مقدس اسلامی ایران نگاه کنیم  موفق ترین افراد در دورن کشور بر تفکر بسیج تکیه داده اند.

وی گفت: باید زینبی  و حسینی زندگی کنیم و قدر دان نعمت های الهی چون بسیج باشیم که به فرمان امام راحل  و به برک انقلاب به ملت ایران هدیه داده شد.

سرهنگ ملاکی اظهار داشت: ما اکنون در کشوری نفس می کشیم که به زعم دشمنان قسم خورده مان قدرتمند ترین کشور منطقه است  و باید قدر موقعیت خود را بدانیم و توجه داشته باشیم همه ابهت و عظمت بدست آمده به واسطه تفکر بسیجی است.

وی گفت: با وجود بسیج و حضور بسیجیان در صحنه دشمن هرگزنمی تواند نقشه های شومش را پیاده کندو این اتفاق مادامی است که ما قدر بسیج را بدانیم و زمینه عزت مندی و قدرت بیش از پیش آن را فراهم کنیم.

ملاکی ابراز داشت: امروز بسیج با تکیه بر فرهنگ مقاومت و ایستادگی در علم و فن آوری همچنین سازندگی و محرومیت زدایی حرف برای گفتن دارد و ظرفیت عظیمی است که اگر دولت مردان قدر آن را بدانند و بیش از این از ظرفیت بسیج استفاده کنند مطمئنا موفقیت بیشتری کسب خواهند کرد.

وی افزود: امروز با وجود قدرت عظیمی چون بسیج عده ای نگاهشان را به سمت دشمنان ما دوخته و انقلاب اسلامی را بازیچه تفکرات خود کرده اند و از فتنه و فتنه گری حمایت می کنند و با کمال تاسف در مقابل شعار مرگ بر فتنه گر و سازشگر واکنش نشان می دهند و با آن مخالفند.

فرمانده سپاه تنگستان خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی از مسئولین به خیال اینکه اگر پای روی پرچم امریکا و اسراییل غاصب بگذارند به آنها بی احترامی می شود این کار را نمی کنند.و معتقدند با این کار امریکا دست از حمایتش از ما بر می دارد.

وی تاکید کرد: عده ای در کشور می خواهند ما دست از فرهنگ مقاومت بر داریم واین در حالی است که امتحان پس داده و به واسطه این فرهنگ موفقیت های بیش از پیشی کسب کرده ایم.

ملاکی افزود: برخی میخواهند بلند گوی تبلیغاتی امریکا شوند و آن را کد خدا جلوه دهند در حالی که در تفکر بسیج  قدرت امریکا پوشالی و هیچ است و همدلی و مقاومت مردم هیمنه امریکا را در عمر انقلاب از ابتدا تا کنون شکسته و خواهد شکست.

وی ادامه داد: باعث تعجب است که عده ای به سمتی حرکت می کنند که رد پای دشمن در آنجا هویداست و نگاهشان به ولایت و رهبری نیست و صدای امریکا؛ بی بی سی و دیگر شبکه های ماهواره ای برایشان مهم شده است.

ملاکی گفت: جای بسی تعجب است  در نظام جمهوری اسلامی عده ای بر سر کار می آیند که در ظاهر دم از پیروی از ولایت فقیه می زنند ولی در باطن همنوا با دشمن شده اند .

این مقام مسئول تاکید کرد: با همه این تفاسیر بسیج باید بینش و آگاهی خود را از پیرامون و اطرافش بالا ببرد و این از نان شب هم برای بسیجی واجب تر است.

وی از انتخابات به عنوان رزمایش عظیم سیاسی یاد کرد و گفت: آحاد ملت باید بصیر و ولایت مداری خود را در انتخابات با نگاه خردمندانه و حضور آگاهانه نشان دهند و شاخص هایی که مقام معظم رهبری معرفی کرده اند را در انتخاب خود که همواره انتخاب اصلح ترین و انقلابی ترین افراد است را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات