فرمانده سپاه گناوه:

بیش از یکصد برنامه در هفته بسیج در شهرستان گناوه اجرا می شود

فرمانده سپاه شهرستان گناوه گفت: بیش از یکصد بر نامه متنوع جهت اجرا در طول هفته بسیج در شهرستان گناوه در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۵۹۶۵۹۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبر نگار بسیج از گناوه، سرهنگ یاسین اکبا در نشست خبری با خبرنگاران شهر گناوه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، ابراز داشت: به منظور تدوین وِیژه برنامه های بزرگداشت هفته بسیج در شهرستان گناوه نیز کمیته های تخصصی ویژه ای در همه حوزه ها و پایگاهها و اقشار بسیج اعم از بسیج اداری ، شهری ، روستایی ، اصناف و کانونهای اقشاری فعالیت داشته اند.

وی ادامه داد: با تشکیل بسیج مستضعفین به دستور حضرت امام خمینی (ره) ، امروز شاهد هستیم که این نهاد مقدس و شجره طیبه ، همانگونه که در طول دوران دفاع مقدس خالق حماسه های بی نظیر و تاریخی بوده است .هم اکنون نیز به عنوان یک الگوی مهم و بزرگ برای آزادی خواهان جهان می درخشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه بیش از صد برنامه متنوع و با کیفیت ، در سطح شهرستان گناوه اجرا خواهد شد ، افزود : مردمی بودن از شاخصه های برنامه های بسیج امسال در شهرستان گناوه است.

فرمانده سپاه گناوه با اشاره به مهمترین برنامه های هفته بسیج درطول این هفته ابراز داشت : برنامه های امسال هفته بسیج با شعار بسیج دست قدرت خدا مزین شده است و ابراز داشت: یادواره زنان شهیده و 212 شهید شهرستان گناوه ، پیاده روی خانوادگی ،یادواره شهید ابروی محله ،تجمع حماسی درگلزار شهدائ شهرستان همزمان با پنجم اذرماه ونشست خبری با فرمانده سپاه از مهمترین برنامه های این هفته می باشند.

وی همچنین خاطر نشان نمود: نشست روشنگری ، مسابقات ورزشی متعدد، فراخوانی گردان های عاشورا و الزهراء ، محافل انس با قران کریم، اهداء خون ،دیدار با ائمه جمعه گناوه وریگ ، اعزام تیم های پزشکی به روستاهای و نقاط دور دست ودرمان رایگان بیماران،برگزاری نمایشگاههای مختلف از جمله برنامه های در نظر گرفته شده جهت اجرا در طول این هفته میباشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات