خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزان در سپاه ناحیه ملایر:

عزاداری‌های حسینی باید منجر به شناخت یزیدیان زمان شود

مسئول بسیج دانش آموزان در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: اگر عزاداری های ما منجر به این نشود که ما یزیدیان زمان خود را بشناسیم و نتوانیم امام حسین(ع) زمان را بشناسیم هیچ خیر و برکتی در آن نیست.
کد خبر: ۸۵۹۶۳۹۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، فارسی در هیئت عاشقان ولایت که در آستانه هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: تبلیغات تأثیر بسزایی در جامعه دارد به گونه‌ای که امام حسین (ع) که فرزند پیامبر(ص) و امام معصوم بود با تبلیغات یزیدیان به عنوان یک مرتد و خارجی یعنی کسی که علیه امام زمانش خروج کرده معرفی شد.

وی افزود: بر اساس تبلیغات دشمن بود که منتظران امام که 30 هزار نامه فرستادند و ایشان را دعوت کردند، در مقابل وی ایستادند و سر امام زمان خود را از تن جدا کردند.

مسئول بسیج دانش آموزان در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به موج تبلیغاتی و خواص بی بصیرتی که اسیر دنیا بودند، گفت: دلبستگی و وابستگی به دنیا سبب شد که سمت امام حسین(ع) نروند چراکه باید از دنیا می‌گذشتند.

وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم این مسائل در وجود ما نیز ایجاد شود و در مقابل امام زمان خود قرر بگیریم.

فارسی افزود: اگر 1400 ساله برای امام حسین (ع)عزاداری می کنیم برای این است که به بصیرتی برسیم که دچار این آسیب ها نشویم واز آن دور شویم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: اگر عزاداری های ما منجر به این نشود که ما یزیدیان زمان خود را بشناسیم و نتوانیم امام حسین(ع) زمان را بشناسیم هیچ خیر و برکتی در آن نیست.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: تمام دغدغه رزمندگان ما در زمان جنگ این بود که نکند امام زمانشان تنها بماند و می‌دانستند جبهه حق همان جبهه ولایت است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات