بصیرت افزایی عامل رشد طرح جوانه های بسیج است

باید از لحاظ فکری ،اعتقادی و اخلاقی نیرو های با بصیرتی را پرورش داده شود تا بتوان از این افراد در کادر سازی انقلاب اسلامی استفاده کرد.
کد خبر: ۸۵۶۰۶۰۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج شیرازی مسوول بسیج مسجد نبوی در گفت و گو با ستاد طرح جوانه های بسیج گفت: ما به دنبال آموزش افراد مستعد در زمینه های اعتقادی و اخلاقی هستیم تا ازطریق ارتباط با خانواده ها نیرو های با بصیرتی در جامعه رشد پیدا کنند.

وی در خصوص برنامه های تابستانی مسجد نبوی گفت: از جمله برنامه های این مسجد در تابستان سبک رندگی اسلامی مورد تأیید حضرت آقا ، آمورش اخلاق از نظر آقای قرائتی ، حفظ قرآن توسط سر گروه های صالحین و برنامه ای تفریحی مثل اردو ها, برنامه ها وررشی است و افراد بعد ار نماز جماعت در قالب پنج حلقه صالحین 23 نفره به بحث وگفت وگو می پردارند.

شیراری در رابطه با عوامل موفقیت این بسیج افزود: ارتباط نزدیک با خانواده ها و همدلی و هم فکری بین اعضای پایگاه ، امام جماعت مسجد و فرمانده بسیج از علل این موفقیت در امر تربیتی و اعتقادی بوده است که باعث شده افراد از سنن نوجوانی تا میانسالی در امور بسیج شرکت کنند.

وی افزود: می بایست اعتبارات مالی در این بخش به خوبی تآمین شود تا تنوع در برنامه ها بیشتر شود و از مربیان با تجربه مانند آقایان پناهیان و دکتر رفیعی استفاده شود تا خروجی این برنامه ها مثبت وسازنده باشد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار