خبرگزاری بسیج: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت در دیدار با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهر بسیجیان را همواره مدافع ولایت و آرمان‌های انقلاب و راز ماندگاری بسیج، را حرکت در مسیر ولایت و رهبری دانست.
کد خبر: ۸۵۹۶۲۸۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرگرد کمال محمد بیگی، با بیان اینکه امروز بسیجیان در جبهه جنگ نرم همچون شهدا در عرصه جنگ سخت نظامی حضور دارند، گفت: بسیجیان در دفاع از حریم ولایت سر از پا نمی‌شناسند و در همه عرصه‌های جامعه گوش ‌به‌ فرمان ولی امر مسلمین جهان، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی شبکه‌های ماهواره‌ای را برای بر هم زدن کانون گرم خانواده راه‌اندازی کرده اند، بیان داشت: کناره‌گیری از نماز جماعت در مساجد، عدم حضور در نماز جمعه و شرکت نکردن در مجالس فرهنگی، مذهبی آغاز انحراف و به بیراهه رفتن جوانان و نوجوانان ما است و این از نقشه‌های شوم دشمنان نظام اسلامی است که در ماهواره‌ها تبلیغ می‌شود.

فرمانده سپاه پاکدشت با تأکید بر اینکه نهاد مقدس بسیج در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارد، بیان کرد: وجود پایگاه‌های مقاومت، موجب رونق برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در مساجد می‌شود.

سرگرد بیگی خاطرنشان کرد: بسیجیان همواره مدافع ولایت و آرمان‌های انقلاب هستند و راز ماندگاری بسیج، حرکت در مسیر ولایت و رهبری است.

 

 

 

ارسال نظرات