سرهنگ طهماسبی گفت: 104 ویژه برنامه هفته بسیج با 2118 برنامه ی اجرایی در تمامی نواحی و اقشار بسیج استان ایلام اجرا می شود.
کد خبر: ۸۵۹۶۲۱۵
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار کرد: شعار محوری بسیج دست قدرت خداست هفته بسیج را آغاز می کنیم.

سرهنگ طهماسبی بیان کرد: امام خمینی(ره) وقتی دستور تشکیل بسیج 20 میلیونی را داد که هنوز جنگی نبود و بسیج توانست در زمان جنگ نقش آفرینی فراوانی را انجام دهد.

سرهنگ طهماسبی بیان داشت: امروز تفکر بسیجی بر همه حاکم است و بسیج مربوط به یک نفر خاص نیست و همین بسیج در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ورود می کند.

وی افزود: اگر امروز بحث اقتصاد مقاومتی مطرح شده بسیج جزء پیشقراول های این عرصه هست و توانستند در این خصوص ورود پیدا کنند.

جانشین فرمانده سپاه استان ایلام با اشاره به اینکه از 29 آبان ماه برنامه های هفته ی بسیج آغاز و تا 5 آذر ماه ادامه خواهد داشت تصریح کرد: 104 ویژه برنامه هفته بسیج با 2118 برنامه ی اجرایی در تمامی نواحی و اقشار بسیج اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه همایش 3 ساله های حسینی که روز گذشته با بالغ بر 2500 نفر از خردسالان در استان برگزار شد؛ تصریح کرد: دیدار فرماندهان و بسیجیان با ائمه جمعه استان، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم استان با توجه به مناطق عشایر نشین و نیازمند برگزار می شود.

سرهنگ طهماسبی ادامه داد: برپایی بیمارستان صحرایی در مرز مهران با توجه به حضور زائرین اربعین که در پایانه مرزی، اجرای یادواره شهدا و آبروی محله توسط پایگاه های مقاومت،همایش مشترک ائمه جماعت و برپایی فروشگاه های اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های هفته بسیج خواهد بود.

وی افزود: اجرای نمایشگاههای خیابانی، همنشینی سران ایلات طوایف مختلف در شهرستان بدره، دره شهر و سیروان، نمایشگاه دستاوردهای بسیج سازندگی، آسیب شناسی های ماهواره و دعای پر فیض ندبه در شهرستان ها در هفته بسیج انجام می شوند.

جانشین فرمانده سپاه استان ایلام گفت: گردهمایی میقات صالحین و ایستگاههای صلواتی در میعادگاههای نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه ها توسط فرماندهان، افتتاح هفتمین دوره کتاب دفاع مقدس و جشنواره شعر استکبار ستیزی در ایلام اجرا خواهد شد.

وی در آخر عطر افشانی مزار شهدا، اجتماع بزرگ بسیجیان در سالروز تشکیل بسیج با عنوان شکوه پایداری، سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران، افتتاح 24 طرح محرومیت زدایی از ویژه برنامه های هفته بسیج بیان کرد.

ارسال نظرات