سلیمی در گفتگو با بسیج:

دود داعش بالاخره به چشم فرانسه رفت

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: فرانسوی ها باید آن زمانی که اتباع فرانسوی در سوریه علیه دولت قانونی این کشور می جنگیدند، به مقابله با این پدیده شوم برمی آمدند تا دود این آتش به چشم خودشان نرود.
کد خبر: ۸۵۹۴۰۷۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درپی اقدامات تروریستی صورت گرفته توسط داعش  در پاریس اظهار داشت: غربی ها به داعش به عنوان یک برگ برنده در بازی نگاه می کردند، اما حوادثی که در فرانسه اتفاق افتاد، نشان داد که  تروریسم یک تهدید برای همه مردم دنیا است.

سلیمی توضیح داد: بدترین نوع تروریسم، تروریسم دولتی است، امروز صهیونیست ها و  آل سعود که  مسببان اصلی تروریسم کور دولتی هستند و فرانسوی ها باید آن زمانی که اتباع فرانسوی در سوریه علیه دولت قانونی این کشور می جنگیدند، به مقابله با این پدیده شوم برمی آمدند تا دود این آتش به چشم خودشان نرود.

نماینده مردم محلات در مجلس تصریح کرد: امکان دارد این حوادث پاریس که اتفاق افتاد بهانه ای برای دخالت های بیشتر در کشورها باشد و داعش این اقدامات تروریستی را سامان داده تا کشورهای غربی را تحریک کند و با حضور فیزیکی خود پشتیبانی های بیشتری را از این گروهک انجام دهند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با ذکر این نکته که تروریست های داعش و گروه های تفکیری توسط همین کشورهای غربی حمایت می شوند بیان کرد: علاج  ریشه کنی تروریسم کاهش حمایت از آنهاست و اگر غربی ها در ادعای خود صادق هستند، باید به صورت جدی نه فقط در حد شعار به مبارزه به تروریسم اقدام کنند. 

سلیمی درادامه با بیان اینکه نباید در مقابله با تروریسم موضع گیری دوگانه شود یادآورشد: همانطور که عملیات تروریستی در فرانسه محکوم است قطعا در لبنان و یمن نیز محکوم است  و با هر نوع تروریسمی باید مقابله جدی شده و سازمان های بین المللی و کشورهایی که امروز حمایت مالی و تبلیغاتی از تروریسم می کنند باید از این حوادث درس عبرت بگیرند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درخاتمه خاطرنشان کرد: این نوع تروریسم برگ بنده برای غربی ها و فرانسوی ها نیست، بلکه یک تهدید است و اختصاص به مرز جرافیایی خاصی ندارد و دامن حامیان خود که غربی هاست را نیز می گیرد. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار