حجت الاسلام و المسلمین لروند گفت: اگر رهبر اشاره کند پوزه همه دشمنان را به خاک مذلت خواهیم کشید.
کد خبر: ۸۵۹۳۴۵۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام لروند امام جمعه شهرستان ایوان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان گفت : امروز اول صفر ورود کاروان امام حسین به شهر شام است ، حرکت این قافله و سخنان زیبای امام سجاد (ع) و حضرت زینب در شهرهای مختلف غوغایی به پا کرد ، در تاریخ نوشتند وقتی سرمقدس امام حسین (ع) به شهر تکریت رسید با توجه به اینکه تکریت در آن زمان همه مسیحی بودند ناقوس کلیساها را به صدا در آوردند و آنقدر برای امام حسین (ع) گریه کردند که کاروان جرات نکردند آنجا بماند ، "پرفسور براون" می گوید شیعه از اول شجاعت و از خودگذشتگی نداشتند ولی بعد از حادثه کربلا دگرگون شدند و عواطف سست ترین افراد به هیجان آمد.

وی اظهار کرد : یکشنبه این هفته 24 آبانماه آغاز هفته کتاب و کتابخوانی است ، کتاب هم فرهنگ را رشد می دهد و اقتصاد را تقویت و پایه های ایمان را مستحکم می کند ، کتابخانه شهرستان پذیرایی کتابهای شما بعنوان هدیه است ، سعی کنید از فرهنگ مطالعه دور نشوید، مطالعه جایگاه و شخصیت انسان را در زندگی ارتقاء می دهد.

امام جمعه شهرستان افزود : از جمله اخباری که این روزها شنیده می شود و دل همه را به درد آورد نامه رئیس جمهور بی شرم آمریکا به سنای آمریکاست ، که در آن نامه "جیمی کارتر" را تمدید کرد ، در آن نامه آمده است اوضاع ایران تهدید خارق العاده علیه امنیت ملی آمریکاست و تمام دارایی ها و منافع تحت مالکیت ایران در آمریکا و بانک مرکزی ایران مسدود و تحریم ها برقرار باشد ، هرچی بعضی ها له له می زدند نتیجش این شد، 36 سال است ما را تحریم کرده اند بازهم تحریم بکنند ، بعضی ها می گفتند اگر تحریمها برداشته نشود آب آشامیدنی گیر نمی آید ، اگر تحریمها برداشته نشود ریزگردها از بین نمی رود ، به محض اینکه ما به سمت سانتریفیوژها رفتیم و اینها را بستیم ، گفتند البته اگر تحریمها را هم بردارند چیز مهمی رخ نمی دهد، اگر رخ نمی دهد پس ما چرا این تحقیر را بپذیریم.

حجت الاسلام لروند ادامه داد : گراهام نماینده جمهوری خواه سنا گفته هدف از مذاکرات فقط تغییر رژیم ایران است و بزرگترین بازنده برجام ملت ایران است ، من به دولت محترم میگویم بی بی سی طی بیانیه ای خطاب به طالبان و القاعده گفته است اسلحه هایتان را به سمت ایران بگیرید ، پس برای چی سفارت انگلیس را باز کردید ، همه اینها با هم علیه ایران متحد هستند ، دیپلماسی ما عزت ماست ، همین امروز از ایوان قهرمان و شهر شهدا می گوییم اگر رهبر اشاره کند پوزه همه دشمنان را به خاک مذلت خواهیم کشید.

وی تصریح کرد : والله دل خانوادهای شهدا خون شده یعنی چه یک استادنمای دانشگاه حقوق جمهوری اسلامی را می گیرد و علیه جمهوری اسلامی حرف بزند این یعنی آزادی بیان ؟ پس چرا آزادی بیان برای خطیبان جمعه نیست ؟ پس چرا آزادی بیان برای روزنامه نگاران منتقد نیست ؟ چرا یارانه روزنامه های منتقد را قطع می کنند؟ ولی برای امثال صادق زشت کلام آزادی بیان هست و می گوید شعار مرگ بر آمریکا دیگر خریدار ندارد و من نفوذ را قبول ندارم ، تو کی هستی که نفوذ را قبول داشته باشی رهبر دارد می گوید دشمن از در بیرون شده و از پنجره دارد نفوذ می کند.

ارسال نظرات