دومین دوره بازی‌های رایانه‌ای جام خلیج فارس برگزار می‌شود

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استان از برگزاری دومین دوره بازی‌های رایانه‌ای جام خلیج فارس خبرداد.
کد خبر: ۸۵۹۳۰۶۷
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال و بختیاری؛ کامیار محبوبیان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات اظهار کرد: امروزه بازی‌های یارانه‌ای جای خود را در بین جوانان باز کرده است این درحالی است که بحث نظارتی با تاخیر کار خود را آغاز کرده است

وی افزود: بازی‌های یارانه‌ای هم می‌تواند برای جوانان فرصت تلقی شود و هم تهدید چرا که المان‌های موجود در برخی از این باز‌ی ها نماد شیطان پرستی است که با فرهنگ ما مغایرت دارد.

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استان تصریح کرد: در برخی موارد هم می‌توان با دید صنعت به بازی‌های یارانه‌ای نگاه کرد و در این لحظه متوجه می‎شویم که این بازی‌ها می‌تواند راهی برای کسب درآمد باشند.

محبوبیان اذعان کرد: با توجه به اینکه جوانان از این بازی‌ها استقبال زیادی دارند برخی از بازی‌هایی که با فرهنگ ما مغایرت داشته است توسط نخبگان ایرانی مورد ویرایش قرار گرفته و در اختیار جوانان گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات جام خلیج فارس راهی برای کشف استعداد این جوانان است که امسال برای دومین بار برگزار می‌شود.

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استان با بیان اینکه جوایز خوبی برای نفرات برتر درنظر گرفته شده است، گفت: این مسابقات به‌صورت استانی برگزار می‌شود و سپس نفرات برتر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

محبوبیان تصریح کرد: این دوره از مسابقات با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان در سطح کشور و به تبع ادارت کل این دو نهاد در استان‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای شرکت در این مسابقات مبالغی باید برای ثبت نام پرداخت شود که در استان چهارمحال وبختیاری با کمک اداره فرهنگ و ارشاد و اداره ورزش و جوانان شرکت در بازی‌های ایرانی به‌صورت رایگان خواهد بود.

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استان اظهار کرد گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 14 آبان تا 22 آبان ماه سال جاری با مراجعه به سایت iranpgc.com می‌توانند در 7 بازی Dota2 تیمی، کانتر استرایک، Dota AllStars تیمی ،fifa ،pes ، شلیک‌های آتشین و ارتش‌های فرازمینی نام نویسی کنند.


ارسال نظرات