یک پژوهشگر اقتصادی در گفتگو با بسیج:

دولت با محدود کردن فعالیت های بسیج به انقلاب ضربه می زند

مشکل کلیدی دولتمردان عدم خودباوری و استفاده از توانمندیهای داخلی است، دولت مردان به دنبال این هستند که با تکیه بر خارجی ها و سرمایه گذاران خارجی، اقتصاد را نجات دهند.
کد خبر: ۸۵۹۲۸۹۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

یک پژوهشگر اقتصادی گفت: اصل انقلاب این است که بسیج در هر عرصه ای حضور داشته باشد، اما اگر دولتمردان خودشان را رقیب فرض کنند و فعالیتهای بسیج را محدود کنند به انقلاب ضربه زده اند.

دکتر بیژن عبدی استاد دانشگاه و پژوهشگر اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه، اصل انقلاب اسلامی این است که بسیج در هر عرصه ای حضور داشته باشد و در خدمت نیروهای انقلاب باشد؛ اظهار داشت: بسیج با توانمندی های علمی و فن که دارد می تواند برای سازندگی کشور بهره گیرد اما اگر دولتمردان خودشان را رقیب فرض کنند و فعالیتهای بسیج را محدود کنند به انقلاب ضربه می زنند .

وی با بیان اینکه بخشی از فعالیت های بسیج؛ بخش فرهنگی است؛ افزود: بسیج با کار فرهنگی در سایتها و روزنامه ها می تواند مانع نفوذ دشمن شود و با توانمندی امنیتی که دارد دشمن را بشناساند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه با هجمه شایعات در برخی سایتها افرادی تخریب می شوند و مورد استهزا قرار می گیرند، خاطرنشان کرد: بسیج با نقش کلیدی که در دفاع از مواضع انقلاب دارد با دلایل منطقی می تواند مانع به میدان آمدن افراد اخلال گر شود.

این پژوهشگر اقتصادی با بیان اینکه مشکل کلیدی دولتمردان عدم خودباوری و استفاده از توانمندیهای داخلی است، تصریح کرد: دولت مردان به دنبال این هستند که با تکیه بر خارجی ها وسرمایه گذاران خارجی، اقتصاد را نجات دهند تا زمانی که این نگاه باشد از توانمندی های بسیج استفاده نمی شود.

عبدی گفت: شکستن این تفکر کارجدی است که باید برای اصلاح آن تلاش شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار