رئیس سازمان بسیج اساتید استان کرمان خبر داد؛

برگزاری سومین کارگاه آموزش تعالی اساتید استان کرمان با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید کشور

رئیس سازمان بسیج اساتید استان کرمان خبر داد: جهت تقویت زمینه و ظرفیتهای علمی و تربیتی استادان، سازمان بسیج اساتید استان کرمان با همکاری دانشگاه پیام نور استان ، سومین کارگاه آموزش تعالی اساتید استان را با حضور صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور برگزار می کند.
کد خبر: ۸۵۹۲۸۹۰
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
به گزارش"خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان"عباسعلی رستمی نسب، رئیس سازمان بسیج اساتید استان کرمان در خصوص جایگاه اساتید دانشگاهها در توسعه کشورگفت: با توجه به جایگاه و نقش محوری اساتید دانشگاهها در توسعه جایگاه علمی کشور ، تحقق دانشگاه تمدن ساز اسلامی و تقویت زمینه و ظرفیتهای علمی و تربیتی استادان، سازمان بسیج اساتید استان کرمان با همکاری دانشگاه پیام نور استان ، سومین کارگاه آموزش تعالی اساتید استان را با حضور صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور برگزار می کند.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان در ادامه افزود:هدف از این کارگاه را دانش افزایی و توانمندسازی اساتید و کمک به ارتقاء مستمر معرفتی، تربیتی، بصیرتی و مهارتی اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان کرمان دانست.

وی در پایان تصریح کرد: این کارگاه آموزشی امروز در تالار عاشورای ساختمان شماره یک دانشگاه پیام نور واقع در میدان پزوهش استان با حضور اساتید استانی برگزار می گردد.


ارسال نظرات