خبرگزاری بسیج: مدیر جدید اداره بهزیستی شهرستان ری در مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری و تنی چند از مسئولان شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۹۲۷۵۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در مراسمی که با حضور دکتر جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، دکتر دلبری مدیر کل بهزیستی استان تهران و معاونان و مدیران مراکز بهزیستی برگزار شد، سید محمد رحیم فاضلی نژاد به عنوان مدیر جدید بهزیستی شهرری منصوب و از خدمات حسین بی نیاز مدیر قبلی این اداره قدردانی به عمل آمد.

دکتر دلبری با قدردانی از حضور دکتر جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری که همواره یار و همراه سازمان بهزیستی بوده خاطر نشان کرد:  بهزیستی شهرستان ری درگیر آسیبهای اجتماعی و معلولان و توانبخشی است و می طلبید که شخصی بتواند با همکاری تمامی همکاران این مسائل را راه گشایی و هدایت کند که خوشبختانه دکتر جمالی پور پیگیر مسائل بهزیستی بوده و با درایت زیاد این شرایط را رصد می کرد. دلبری گفت : فرصتهای زیادی در شهرستان ری وجود دارد با توجه به این که شهرری نهمین شهر صنعتی کشور است می توان از این موقعیت استفاده کرد که بتوانیم شرکای اجتماعی خودمان را افزایش دهیم و با تعامل و همکاری آنها کاری برای مجموعه بهزیستی انجام دهیم .

 در ادامه این مراسم دکتر جمالی پورمعاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری ،  ضمن ابراز خرسندی از زحمات پرسنل بهزیستی، دکتر محسنی بند پی ریس سازمان  بهزیستی و دکتر دلبری مدیر کل بهزیستی استان تهران را منشأ خیر در راستای اهداف سازمان دانست و گفت: کار در بهزیستی علی رغم دستمزد کمی  که پرسنل دریافت می کنند ، عاشق می طلبد .

 

ارسال نظرات