یک کارشناس اقتصادی در گفتگو با بسیج:

اقتصاد نیاز به عناصر بسیجی دارد

شیخی تصریح کرد: اقتصاد نیاز به عناصر و عوامل انسانی بسیجی دارد تا با تفکر بسیجی عرصه را برای نفوذ بیگانه در اقتصاد ببندد.
کد خبر: ۸۵۹۲۲۶۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
 دکتر عبدالمجید شیخی اقتصاددان و عضو هیئت علمی دانشگاه، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه، سلطه بیگانگان ملجا و پناهگاهی جز در اذهان و قلوب افراد واداده و بی بصیرت نخواهد داشت، اظهار داشت: بسیج  تلاش جهادی و با بصیرت در متن مردم، نظام مدیریتی و نیز در تمام عرصه ها دارد، مسلما وجود یک عده افراد آگاه، خدامحور و مردم مدار، مانع نفوذ بیگانان می شود.
 
وی با بیان اینکه باید دغدغه دین مداری در قلوب افراد جامعه نهادینه شود، خاطرنشان کرد: دشمن دنبال پایگاه می گردد ولی در وجود افراد بسیجی و جهادی پایگاهی پیدا نخواهد کرد، بنابراین باید افراد جامعه را دعوت به بصیرت و تلاش جهادی و حضور بسیج گونه در تمام عرصه ها کرد تا بتوانند از اهداف نظام جمهوری اسلامی دفاع کنند.

این اقتصاددان با اشاره به اینکه؛ اقتصاد مقاومتی ایجاد شرایطی است که با کوچکترین تکانه های بیرونی و درونی جامعه، مانع رشد و بالندگی اقتصاد کشور نشود، افزود: اقتصاد نیاز به عناصری دارد که در این عرصه به گونه ای عمل کنند تا اقتصاد را به مرحله ای از بالندگی و درون زایی برساند تا قشای استقامت از درون و بیرون براین پیکره شکل بگیرد و اجازه ندهد که ارتباطات بیرونی اقتصاد، خدشه ای در درون اقتصاد ایجاد کند.  
 
شیخی تصریح کرد: اقتصاد نیاز به عناصر و عوامل انسانی بسیجی دارد تا با تفکر بسیجی عرصه را برای نفوذ بیگانگان در اقتصاد ببندند، اقتصاد باید به مرحله ای از بلوغ برسد که نسبت به تکانه های بیرونی واکنش سریع وانعطاف پذیر نشان دهد و در عین حال به رشد خود ادامه دهد در واقع از تهدیدها برای خود فرصت ایجاد کند. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار