خبرگزاری بسیج: معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری ری تاکید کرد: باید طوری برنامه ریزی کرد تا فضا برای کسانی که در صدد تکثیر فساد اخلاقی از طریق شبکه های اجتماعی هستند نا امن شود .
کد خبر: ۸۵۹۱۸۰۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مهدی مجیدی در جلسه ارتقاء امنیت اجتماعی که با حضور مسئولان ذیربط در تالار خدمت فرمانداری ری برگزار شد اظهار داشت: با توجه به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری باید با برنامه ریزی های مناسب و کاربردی از شبکه های اجتماعی در جهت آموزه های دینی و تبلیغ اسلام استفاده نمائیم.

وی افزود: این امر مهم و حیاتی امکان پذیر نیست مگر اینکه سطح فرهنگ جامعه و گروه های هدف ارتقاء پیدا کند.

مجیدی در ادامه عنوان کرد: با توجه به فعالیت های گسترده و وسیع شبکه های اجتماعی باید نیروها و گروه های هدف را نسبت به این شبکه ها واکسینه کنیم.

 معاون فرماندار ری تاکید کرد: باید با شناسایی دقیق مضرات این شبکه ها تدابیری اتخاذ کرد تا جامعه نسبت به این مضرات و فسادها عکس العمل مناسب نشان داده و خود را واکسینه و ایمن نماید.

مجیدی با بیان اینکه یکی از مولفه های اجتماعی که زندگی سعادتمندانه را رقم می زند امنیت است، اضافه کرد: امنیت در جامعه به معنای عام و در همه موارد از قبیل اخلاقی، فردی، اجتماعی و سیاسی وجود داشته باشد تا مردم از زندگی راحت و از آرامش و آسایش مطلوب برخوردار باشند.

وی افزود: اگر امنیت وجود نداشته باشد هرج و مرج در جامعه زیاد خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: آنچه که متولیان امر در قبال آن مسئولیت دارند این است که نسخه ای را برای شهرستان مذهبی، فرهنگی و تاریخی ری تهیه نمایند تا امنیت روانی، اخلاقی و اجتماعی در شهرستان وجود عینی پیدا کند.

 

ارسال نظرات