خبرهای داغ:
واکنش ترقی به دیدار علوی با یکی از سران فتنه در گفتگو با بسیج:

وزیر اطلاعات خلاف مصالح ملی عمل کرد

اگر آقای علوی با نیت تطهیر و عادی سازی چهره یکی از سران فتنه با وی دیدار کرده باشد قطعا با سیاست های کلان نظام منطبق نیست و آقای علوی باید در اینباره پاسخگو باشد.
کد خبر: ۸۵۹۱۴۰۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
حمید رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در واکنش به دیدار وزیر اطلاعات با یکی از سران فتنه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت:  وزارت اطلاعات می تواند با همه عوامل ولو اینکه پرونده داشته باشند یا فتنه گر باشند ملاقات یا دیدار داشته باشد و منعی برای دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی وجود ندارد.

وی افزود: گاهی اوقات این دیدارها برای تقویت و از انزوا درآوردن فتنه گران صورت می گیرد و این کار بر خلاف مصالح ملی است اما گاهی وزیر اطلاعات برای ماموریت می خواهد مذاکره ای انجام دهد یا اینکه موردی را متذکر شود و این امکان پذیر است؛ باید دقت کرد که این دیدار با چه نیتی و با چه هدفی صورت گرفته است و چرا عکس این دیدار منتشر شده است.

ترقی تصریح کرد: معمولا این دیدار ها وقتی که در قالب ماموریت اتفاق می افتد تصاویر این دیدارها قابل پخش و انعکاس نیست؛ اگر آقای علوی با نیت تطهیر و عادی سازی چهره یکی از سران فتنه با وی دیدار کرده باشد قطعا با سیاست های کلان نظام منطبق نیست و آقای علوی باید در اینباره پاسخگو باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار