درخشش ملی پوشان بسیجی باشگاه مقاومت در تیراندازی قهرمانی آسیا

ملی پوشان بسیجی باشگاه مقاومت در رقابت های تیراندازی قهرمانی آسیا در کویت مدال های رنگارنگی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۸۵۹۱۳۴۱
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱
به گزارش خبرگزاري بسيج  به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، رقابت های تیراندازی قهرمانی آسیا در حالی پیگیری می شود، که در ترکیب تیم ملی، ورزشکاران بسیجی باشگاه مقاومت حضور پررنگی دارند و توانسته اند در این مسابقات مدال های خوش رنگی را برای ایران کسب کنند.

نجمه خدمتی، فاطمه کرم زاده، مریم شفیعی پور،هریجانی و آیناز مقدم 5 ملی پوش باشگاه مقاومت بسیج هستند که در ترکیب تیم ملی تیراندازی در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کرده اند.

نجمه خدمتی در نخستین روز از مسابقات قهرمانی آسیایی کویت در رشته تیراندازی با اسلحه بادی 10 متر از مرحله مقدماتی به عنوان نفر دوم به دور پایانی صعود کرد و در کنار هم تیمی‌هایش مدال طلای تیمی را به دست آورد.

در دومین روز این دوره از مسابقات بانوی ملی‎پوش باشگاه مقاومت شانس خود را برای کسب مدال رنگی تیراندازی ماده تفنگ 50 متر درازکش در مصاف با رقبای سرسخت آسیایی خود محک زد و با اقتدار با گردن‌آویز برنز بر سکوی سوم انفرادی ایستاد و در کنار نمایندگان شایسته ایرانی مدال طلای این ماده را نیز به دست آورد.

خدمتی در چهارمین روز از سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی تیراندازی آسیایی کویت به همراه کرم‌زاده در ماده تفنگ 50 متر سه وضعیت به فینال رسید و این‌بار نیز با شکستن رکورد و ارتقای دو امتیازی برای کشور، مدال طلا را از آن خود کرد و در گروه تیمی بر سکوی نخست آسیا قرار گرفت.

ملی پوش بسیجی باشگاه مقاومت در سیزدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیایی کویت به این ترتیب در بخش انفرادی مسابقات به یک نشان طلا و یک برنز دست یافت و در بخش تیمی نیز سه مدال طلایی را در ماده‌های تفنگ 10 متر اسلحه بادی 50 متر در حالت‌های تیراندازی درازکش و سه وضعیت به گردن آویخت.

در رشته تفنگ 50 متر درازکش بانوان جوان در بخش انفرادی نیز فاطمه کرم زاده ورزشکار شایسته باشگاه مقاومت بسیج با امتیاز 617٫3 بالاتر از همه در جایگاه اول و مدال طلا را از آن خود کرد.

در رشته تفنگ 50 متر سه وضعیت جوانان نیز فاطمه کرم زاده به مدال نقره رسید.
ارسال نظرات