خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد:

فعالیت دستگاه‎ها اجرایی با سبقه اجلاسیه 4000 شهیدگلستان پیگیری شود

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: برنامه‎ریزی‎های بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان را مستقل از نظام‎های برنامه‎ریزی اجرا نکردیم.
کد خبر: ۸۵۹۰۸۹۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت الله صادقی در جلسه شورای سیاست گذاری این بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان که در دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: برای بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان در تاکتیک چگونه عمل کردن بحث داریم و به دنبال این هستیم که با برگزاری چنین برنامه ای فرهنگ شهادت شهر و روستاهای استان گلستان گسترش یابد.

وی با بیان اینکه برنامه‎ریزی‎های بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان را مستقل از نظام‎های برنامه‎ریزی اجرا نکردیم، گفت: کنگره 4 هزار شهید استان گلستان در دل برنامه‎های دستگاه‎های اجرایی دیده شده و تنها سبقه و بستر فعالیت‎های دستگاه‎های اجرایی به اسم کنگره و بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان تغییر کرده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه باید روندنمایی از برنامه‎های بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان ایجاد شود، افزود: زمان و اعتبارات از موضوعاتی است که در این روند نما باید مورد توجه قرار بگیرد تا بازخورد و اثر بخشی برنامه‎ها مشخص شود.

صادقی متذکر شد: امروز باید از تدوین برنامه‎ها عبور کنیم و 11 کارگروه و 14 شهرستان استان گلستان به صورت جدی‎تر فعالیت‎های بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان را دنبال کنند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه شهدا و برخی مسائل در نظام مقدس جمهوری اسلامی ویژگی خاص خود را دارد، گفت: فعالیت‎های بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان بدین معنی نیست که ما برای اجرای این فعالیت‎ها پکیج و بودجه جداگانه با عدد و ریال دیده‎ایم بلکه چنین فعالیت‎های در دل دستگاه‎های اجرایی قرار دارد و اما این فعالیت‎ها در راستای اجرای اجلاسیه چیدمان شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار