خبرگزاری بسیج: دور سوم بازدیدهای محله به محله شهردار منطقه 20 با بازدید از محله های عباس آباد و تقی اباد آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۹۰۱۵۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ منصورکتانباف  در جریان سومین دور بازدید های میدانی و محله به محله، از محله های عباس آباد و تقی آباد در ناحیه 6 بازدید کرد و از نزدیک به بررسی مشکلات و نیازمندیهای این محلات پرداخت.

وی ضمن بازديد از قسمتهاي مختلف سراي محله تقی آباد با اشاره به اينكه رویکرد فعالیت ها در سراهای محلات ضمن آموزش و اطلاع رسانی باید به گونه ای باشد که بر توانمندسازی ؛ کارآفرینی و اشتغالزائی به ویژه ایجاد مشاغلی که در سطح جامعه کاربرد دارد متمرکز شود، تصريح كرد: ایجاد فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر؛ تاکید بر احترام به پدر و مادر و پایبندی به اصول خانواده؛ آموزه های دینی و انقلابی و مسائل امور شهری نظیر تفکیک پسماند از مبداء و کاهش زباله ها، رعایت محیط زیست شهری؛ کارآفرینی و استفاده از توانمنديهاي زنان سرپرست خانوار از مواردی است که باید در فعالیت های برنامه ریزی شده سراهای محله و شورایاران ترویج شود.

در این بازدید مدیر محله تقی آباد ضمن معرفی این محله گزارشی از عملکرد مدیریت و هیات امنای محله و فعالیتهای سرای محله ارائه کرد همچنین اعضای شورایاری با تقدیر  از اقدامات انجام شده توسط مدیریت شهری مواردی را در خصوص کمبودها  و نیازهای این محله بیان کردند.

وی در ادامه از خانه مشق عباس آباد و ساختمان جدیدالاحداث سرای محله عباس آباد که درحال تجهیز است و به زودی تحویل داده می شود بازدید کرد .

کتانباف همچنین ضمن حضور در مسجد چهارده معصوم (ع)  با هیئت امنای این مسجد دیدار و از مراحل بازسازی آن که با کمک شهرداری منطقه 20 انجام شده است بازدید کرد. بازدید از خانه کوثر محله عباس آباد که جزو خانه های نمونه شهر تهران معرفی شده است، ورزشگاه سید الکریم و مجتمع آموزشی و پرورشی بوستان و بررسی فعالیتهای این مراکز از دیگر برنامه های شهردار منطقه 20 بود.

سومین دور بازدید های میدانی شهردار منطقه 20 با حضور معاونان امور شهری، اجتماعی فرهنگی و حمل و نقل و ترافیک، دبير كارگروه مديريت شهري ،رئیس حراست، شهردار ناحیه 6 و تعدادی از روسای ادارات شهرداری منطقه 20 به همراه  مدیرمحله و شورایاران محله های تقی آباد و عباس آباد برگزار شد .

 

ارسال نظرات