فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

دشمن شناسی راهیپمایی هر ساله را باشکوه تر از سال قبل می کند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز آنچه کشور ایران اسلامی را در دنیا متمایز و تاثر گذار کرده مولفه ی استکبار ستیزی است.
کد خبر: ۸۵۸۹۸۹۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج ، سردارسرتیپ دوم پاسدارحسین معروفی در حاشیه ی راهپیمایی 13 آبان که صبح امروز از میدان آزادی زاهدان آغاز و تا مصلی ادامه داشت اظهار کرد: موضوع برجام ربطی به 13 آبان و روز استکبار ستیزی ندارد.

 وی با تاکید بر اینکه آمریکا هیچگاه دست از دشمنی های خود برنخواهد داشت افزود: در حوادث 13 آبان سال 43 تبعید امام خمینی(ره) و شهادت جمعی از دانش آموزان بیگناه رد پای آمریکا کاملا مشهود است.

وی مدیریت تمام دشمنی ها ی دنیا را آمریکا خواند و بیان داشت: هم اکنون آمریکا به شدت از گروه منافقین که در عراق هستند و بیشترین مقامات و مسولین و عامه مردم  را شهید کردند حمایت می کند وحامی سلطنت طلبی هایی است که امکانات ایران را به یغما بردند و آزادانه در آمریکا می چرخند.

وی تاکید کرد: آمریکا هم اکنون بعد برجام به بهانه برنامه های موشکی قطعنامه هایی علیه ایران جمع آوری می کند و به بهانه تروریسم و حقوق بشر و هزاران چرای دیگر ایران را در هم می کوبد و به دنبال توطئه گری  است.

وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی های هر ساله را نتیجه عمق بخشی ملت بزرگ ایران نسبت به دشمن و دشمن شناسی و رابطه امت و امام برشمرد و افزود: ملت ایران به خوبی دریافتند که سخن امام و پیشوایشان مایه سربلندی و عزت کشور است و همیشه گوش به فرمان مقتدایشان هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شعار "مرگ آمریکا " شعار مرگ بر مردم آمریکا نیست بلکه شعار مرگ بر سیاست ها ی ظالمانه آمریکاست و تا زمانیکه این سلطه گریها وجود داشته باشد این شعار ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: امروز آنها به عنوان قطب سلطه گر سلطه گری می کنند و جمهوری اسلامی به تنهایی به عنوان قطب سلطه ستیز در مقابل او ایستاده است و روز به روز اراده ی  ملت ایران در این راه مستحکم تر می شوند.

سردار معروفی خاطر نشان کرد: بزرگترین مولفه قدرت نرم ایران و بزرگترین خروجی و سرمایه عظیم ملی سرمایه ی استکبار ستیزی ملت ایران است؛ چیزی که ما را در کشورهای اسلامی و دنیا متمایز و تاثیر گذار کرده است

ارسال نظرات