خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه در دیدار با نخبگان دانش‌آموزی:

هدف‌شناسی و دشمن‌شناسی از ویژگی‌های نخبه بصیر است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه نخبه باید بصیر باشد، گفت: نخبه بصیر هدف‌شناس، راه‌شناس و دشمن‌شناس است.
کد خبر: ۸۵۸۸۸۰۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در مراسم دیدار با نخبگان دانش‌آموزی بیان کرد: انقلاب اسلامی به سمت جهانی شدن در حال حرکت است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ایران خلاصه نشده است، افزود: انقلاب اسلامی به زودی در تمام منطقه و دنیای اسلام همه‌گیر می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: اتفاقات رخ داده در سطح منطقه و تحولات ایجاد شده در روح مردم منطقه یک آینده را برای اسلام نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: بزرگی حرکات امروز جهان شباهت‌هایی به معجزه دارد، ارتشی که از نظر قدرت 60 سال بر تمام منطقه سیطره کامل داشت امروز در چهار جنگ اخیر خود با مردم غزه شکست خورده است.

ابوحمزه با بیان اینکه امروزه عمده مباحث موجود در جهان بین دو کشور است، ابراز داشت: چرا آمریکایی‌ها آنقدر مستأصل و ضعیف شده‌اند که 6 کشور جهان در سمتی می‌نشینند و ایران در یک سمت و با هم مذاکره می‌کنند.

* تشکیل تمدن واحد اسلامی در سایه انقلاب اسلامی

وی با اشاره به تشکیل تمدن واحد اسلامی در سایه انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر ما در دوران دفاع مقدس در مهران و طلاییه می‌جنگیدیم امروز خط مقدم ایران دریای مدیترانه است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان داشت: انقلاب اسلامی در آینده هزاران مدیر می‌خواهد بنابراین جوانان و نوجوانان‌ ما باید ذهن خود را در این راستا آماده کنند.

وی خطاب به نخبگان دانش‌آموزی ابراز داشت: شما باید آماده تحول بزرگ به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا باشید و هیج نگرانی از آینده نداشته باشید به شرطی که ملاک‌های روحی خود را بالا ببرید و شک نداشته باشید که آینده انقلاب اسلامی برای همه جوانان است.

ابوحمزه گفت: سپاه و بسیج و آموزش وپرورش باید مدیرانی در طراز شهیدان رجایی، باهنر و چمران برای آینده انقلاب اسلامی تربیت کند.

* سپاه و بسیج به دنبال کادرسازی برای آینده انقلاب اسلامی

وی با بیان اینکه انقلاب در آینده نیاز به انسان‌های خلاق و مدیر دارد، خاطر نشان کرد: نخبه علمی باید نخبه معنوی نیز بوده و به عنوان اسوه و الگو در جامعه حضور داشته باشد و روی خود کار کند و در اطرافیان خود اثرگذار باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه سپاه و بسیج به دنبال کادرسازی برای آینده انقلاب اسلامی است، گفت: از ویژگی‌های یک نخبه این است که باید بصیر باشد چراکه نخبه بصیر هدف‌شناس، راه‌شناس و دشمن‌شناس است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری جلسات با حضور نخبگان دانش آموزی ابراز خوشنودی کرد و افزود: با توجه به ارتباط دانش‌آموزان با آحاد مردم و افکارهای مختلف در محل تحصیل و زندگی و فعالیت‌های اجتماعی نظر آنها بسیار سازنده، کمک کننده و عملیاتی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات