خبرهای داغ:
سردار آبنوش در پنجمین یادواره شهدای مخابرات و بی‌سیم‌چی استان همدان:

آرمان شهدا اعتلای کلمه الله است/ برگزاری یادواره‌ها باعث خشم و ترس دشمن می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: شهدای کربلا، انقلاب و دفاع مقدس یک جنس و یک آرمان دارند و آن اعتلای کلمه الله است.
کد خبر: ۸۵۸۶۸۶۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سالار آبنوش عصر امروز در پنجمین یادواره شهدای مخابرات و بی‌سیم‌چی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سردار شهید همدانی با اشاره به نقش مهم مخابرات در یگان نظامی اظهار داشت: جایگاه مخابرات در یک یگان نظامی را سلسله اعصاب می‌گویند.

وی با بیان خاطره‌ای از سردار شهید حاج حسین همدانی بیان کرد: بعد از عملیات والفجر2 در ارتفاعات حاج عمران که فرماندهی با حاج حسین همدانی بود اولین عملیات تاریخ جنگ که با همت مخابرات 100 درصد غافلگیرانه بود و دشمن در خواب غافلگیر شد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم الانبیاء ادامه داد: ابتکار مخابرات این بود که تا لحظه رسیدن به دشمن سکوت رادیویی باشد و بی‌سیم‌ها روشن نشود که بچه‌های مخابرات برای این امر کابل‌ها را به دوش گرفته و پا به پای دیگر رزمندگان عملیات، مسیر را سیم‌کشی ‌کردند تا فرماندهان عملیات با تلفن باسیم باهم در ارتباط باشند و به همت والای آنان غافلگیری محض دشمن در تاریخ جنگ ثبت شد.

وی بیان داشت: زمانی که جنگ تحمیلی شروع شد ایران از نظر تجهیزات بسیار ضعیف بود و با کمترین امکانات دفاع کرد.

سردار آبنوش یادآور شد: در دوران دفاع مقدس دشمن با اهداف تعریف شده آمده بود اما ایران اسلامی در مقابل نظام سلطه یکه و تنها قد علم کرد.

وی با بیان اینکه در آن دوران آقای بازرگان رسماً اعلام کرد که نسبت این جنگ شبیه جنگ بچه آهو با پلنگ است، گفت: بعد از ایستادگی‌ها نظام سلطه با تلخی اعلام کرد که پیروز این نبرد ایران بود و پیروز جنگ بچه آهو بود اما کسانی که چشم آنها به کدخدا است این اممر را درک نمی‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم الانبیاء افزود: تنها جنگ جهانی تاریخ جنگ هشت ساله بود که تمام جهان با ایران جنگیدند و به جز داعش و النصره نیز کومله و دموکرات را داشتیم که با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) و روضه‌های امام حسین(ع) و در عین ناباوری دنیا، پیروز قائله شدیم.

وی با بیان اینکه برخی نظرشان این بود که امروز جنگ تمام شده و یادواره برای چیست، بیان داشت: برگزاری یادواره‌ها باعث خشم و ترس دشمن می‌شود.

سردار آبنوش ادامه داد: زمانی که نتوانستند یادواره‌ها را مهار کنند و اجرای یادواره‌ها روستا به روستا و شهر به شهر گسترش یافت، گفتند شهدای جنگ شهدای وطن بودند و با این جمله زیرکانه به دنبال این بودند که بفهمانند شهدای مقاومت به ما ربطی ندارد.

وی ابراز داشت: در فتنه 88 که علمدار دفع آن سردار شهید همدانی بود، به همت این شهید بزرگوار توانستیم فتنه 100 درصد آمریکایی ـ صهیونیستی را مهار کرده و پوزه آنها را به خاک بمالیم.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم الانبیاء عنوان کرد: شهدای کربلا و انقلاب و شهدای دفاع مقدس یک جنس و یک آرمان دارند و آن اعتلای کلمه الله است.

وی تصریح کرد: همه کفر فهمیدند تمام تصمیمات به دست ولایت فقیه است و امروز دشمنان دریافته‌اند که با اراده مقام عظمای ولایت است که منطقه کنترل میشود.

سردار آبنوش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «مذاکره منطق ماست اما باید با قدرت باشد، اگر قدرت نداشته باشیم طرف مقابل به هیچ اصولی پایبند نیست»، گفت: برای داشتن قدرت سه مؤلفه لازم است که سیلی نخوریم و زور نشنویم.

وی یادآور شد: یکی از مؤلفه‌ها داشتن قدرت دفاعی و امنیتی است که در صورت نداشتن آن رشد و توسعه وجود ندارد و ایران اسلامی امروز به برکت ولی‌فقیه به قدرت منطقه تبدیل شده است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم الانبیاء با بیان اینکه مؤلفه دوم علم و فناوری است، ابراز داشت: ملتی که علم و فناوری ندارد ذلیل است و باید به سمت نظام سلطه دست دراز کند و با سند چشم‌انداز 20 ساله ما باید در رده شانزدهم علمی جهان باشیم اما امروز در رتبه هشتم علمی جهان قرار داریم.

وی با تأکید بر بحث اقتصاد عنوان کرد: ما کشور ثروتمندی هستیم اما به دلیل اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در این حوزه بر زمین مانده است در این مورد عقب هستیم و متاسفانه بخشی از اقتصاد در دست نامحرمان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات