خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام رضوی‌راد:

امروز اسلام مرز نمی‌شناسد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: امروز اسلام مرز نمی‌شناسد و ما فقط به خاطر خاک وطن نمی‌جنگیم.
کد خبر: ۸۵۸۷۵۶۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد رضوی‌راد در جمع کارکنان و مسئولین سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: شهدای ما افتخار می‌کنند که در راه اسلام کشته شده اند و اینکه در کدام نقطه از زمین باشد چه در خرمشهر، چه در سوریه و چه در عراق مهم نیست.

وی با بیان اینکه امروز اسلام مرز نمی‌شناسد و ما فقط به خاطر خاک وطن نمی‌جنگیم، افزود: دنیا طلبان و گمراهانی که در ورطه دنیا گیر افتاده‌اند و چیزی غیر از ظواهر دنیا را نمی‌بینند، نمی‌توانند این مسئله را درک کنند که دفاع از اسلام، فقط در چارچوب مرزهای جغرافیایی کشورمان نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: عوامل فتنه معاندین به این مطلب واقف نیستند که امروز جنگ در سوریه و عراق در اصل حفظ امنیت مرزهای خودمان و دفاع از اسلام ناب است.

وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: ماندن و رفتن مسلمان با عزت است و زندگی با ذلت را نمی پذیرد و این میراث حماسه عاشورا و کربلا است و باید امروز در روابط خود با کشورهای دنیا این مطلب را مد نظر داشته باشیم.

رضوی‌راد با اشاره به صحبت‌هایی از امام(ره) بیان داشت: اگر مراسم‌های معنوی مثل هیئات، دسته‌های عزاداری، جلسه های روضه و سوگواری بر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نبود از اسلام چیزی باقی نمانده بود.

وی ادامه داد: جمع شدن در این جلسات و مجالس معنوی باعث همدلی و یکرنگی بین مردم شده و باعث می‌شود که امت واحده‌ای که قرآن می‌فرماید تشکیل شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان نیز اظهار داشت: جنگ ما جنگ معنوی است و قدرت ما و همه چیزها از معنویت ما سرچشمه می‌گیرد.

حسن برزگر تاکید کرد: اگر بخواهیم در هر زمینه ای چه نظامی و چه غیره پیروز شویم باید قدرت معنویت نیروهای خود را بالا ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار