خبرهای داغ:
مدیر کل پدافند غیر عامل گلستان:

نیروهای بسیجی در بالاترین حد آمادگی

کد خبر: ۸۵۸۷۴۸۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، قاسم غریب آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: امروز نیروهای بسیجی ما در بالاترین حد آمادگی قرار دارند و این آمادگی و حضور به موقع در صحنه‎های انقلاب اسلامی یکی از مولفه‎های قدرت در نظام مقدس جمهوری اسلامی به حساب می‎آید.

وی به نفوذ دشمنان در مسائل سیاسی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: یکی از حوزه‎های محوری در پدافند غیر عامل حوزه جنگ نرم است که با توجه به عناد و دشمنی استکبار جهانی و هجمه‎های فرهنگی نسبت به کشور عزیز ما باید مورد توجه قرار بگیرد.

مدیر کل پدافند غیر عامل گلستان خاطرنشان کرد: امروز دشمن از نظر سخت افزاری به بن بست رسیده است و هیچ راه نفوذی سخت افزاری در کشور پیدا نمی‎کند و علت آن آمادگی مردم و حضور نیروهای بسیجی در میادن انقلاب اسلامی و آمادگی بالای دفاعی و نظامی کشور است.

غریب آبادی بیان داشت: در بحث نظامی کشور پیشرفت داشتیم و این دلیل بازدارندگی بوده که دشمنان ما جرأت حمله نظامی به ایران را از دست داده‎اند.

وی تصریح کرد: امروزدشمن تمام توان خود در جنگ نرم بکار گرفته است و بر این اساس بر موضوعاتی چون اختلاف بین اقوام، مذهب و سلایق فرهنگی به شدت کار می‎کند و شاید بر اثر غفلت و بی‎توجه‎ای در انی حوزه توفیقاتی نیز بدست آورده است.

مدیر کل پدافند غیر عامل گلستان بیان داشت: بسیج به عنوان یک نهاد مورد تایید رهبری و ملت جمهوری اسلامی ایران امروز باید در همه حوزه فرهنگی و جنگ نرم توانمند باشد و در برابر بروز هر گونه فتنه به موقع عمل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار