به همت سپاه دشتستان

گردهمایی یادگاران سرافراز تیپ 13 حضرت امیر در دشتستان برگزارشد

گردهمایی فرماندهان و مدیران تیپ بازسازی شده 13 حضرت امیر(ع) دوران دفاع مقدس، در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۶۶۴۳
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان،فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) دشتستان در بین فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت:همه پیروزی ها و موفقیت ما در جنگ تحمیلی نتیجه تلاش های شما رزمندگان است که این تجربیات می تواند در آینده برای کشور راه گشا باشد.

سرهنگ پاسدار نعمت الله غلامپور افزود:با آن همه ابهت و ارزشی که رزمندگان برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند امید است که کشور در مسیری که مد نظر امام(ره) و مقام معظم رهبری است اداره شود.

وی با بیان اینکه باز سازی تیپ دوران دفاع مقدس، در دشتستان برای اولین بار در کشور انجام شده است، تصریح کرد:در ابتدا تیپ 13 حضرت امیر(ع) با 3 گردان بازسازی شد و در رزمایش بسیجیان دشتستان در سال گذشته نیز شرکت کردند و اکنون 9 گردان را بازسازی کرده ایم و برای همه آنها کارت شناسایی و برای فرماندهان تیپ حکم مسئولیت صادر میشود.

فرمانده تیپ 13 حضرت امیر(ع) در دوران دفاع مقدس نیز گفت: سخنان مقام معظم رهبری آن قدر آسمانی و محکم است که ما را از گمراهی نجات می دهد و آرام می کند و به هر انسانی عزت می بخشد.

خدا نظر قاسمی(نماینده سابق مردم دشتستان در دو دوره مجلس شورای اسلامی) اضافه کرد:آن چیزی که رزمندگان را در جنگ پیروز کرد ایمان بود نه تجهیزات نظامی، و اکنون نیز اگر ایمان ما ضعیف شد تجهیزات نظامی هیچ کار ساز نیست.

انتهای خبر

احمدتنها 6/8/94


ارسال نظرات